Ik doe het ook met een promovendus en dat gaat mijn hopelijke succes ook niet in de weg staanquote:Op donderdag 7 september 2006 12:11 schreef M0NTANA het volgende:
Zowel bij de Serie A-toto als bij de toto van de Primera Division heeft Smeich mijn favoriete club geclaimd.
Dat zal wel te maken hebben met het feit dat ze eerst ff z'n opvolger direct wouden vastleggen, want een uur na zijn ontslag werd Zaccheroni al voorgesteld als opvolger.quote:Op donderdag 7 september 2006 22:12 schreef zjroentje het volgende:
Vaag dat ze zo lang gewacht hebben met het sacken van Di Biasi.
Hier: http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=3736&st=30quote:
Thnx!quote:Op vrijdag 8 september 2006 12:23 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hier: http://z6.invisionfree.com/UltrasTifosi/index.php?showtopic=3736&st=30
staan nog wel een paar foto's, maar dan vooral van Inter richting Milan (maar ook jegens Juve).
http://vivereultras.forumcommunity.netquote:
Nu had Nicolas Burdisso dat rugnummer, maar die heeft nu Nr. 16 gekregen.quote:
quote:Eurosport 2 to show live coverage of Serie B
Italian football fans will be able to follow Juventus’ bid to return to Serie A this season on Eurosport 2, after the channel secured rights to show live coverage throughout the season.
The live action begins tonight at 20.45 CET with the meeting of Arrezo vs. Montova, while Juventus" first game of the season away to Rimini is also live this Saturday from 18.00 CET.
A bumper weekend of Serie B action is completed on Monday with a third live game, as Vicenza take on Genoa at 20.45 CET.
With massive clubs such as Juventus, Genoa, Bari, and Napoli amongst others all competing in Serie B, it promises to be one of the most exciting leagues anywhere in Europe this season.
Follow all the coverage of Serie B on Eurosport 2 and of course here on www.eurosport.com.
Mooi gebaarquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:44 schreef DIGGER het volgende:
Inter heeft het nr. 3 shirt officieel teruggetrokken vandaag, na hele snelle toestemming van zowel FIGC en UEFA![]()
Waarom eigenlijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 14:44 schreef DIGGER het volgende:
Inter heeft het nr. 3 shirt officieel teruggetrokken vandaag, na hele snelle toestemming van zowel FIGC en UEFA![]()
Kan toch ook gewoon best hier? Alhoewel ze dan wel snel er doorheen vliegen, en voor andere competities is er ook een voor lagere competities idd. Maak jij hem?quote:Op zaterdag 9 september 2006 16:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Napoli op 1-0. Juve nog 0-0.
Is het misschien niet een idee voor een Serie B topic? Ik denk dat mensen die competitie nu wel wat intensiever zullen gaan volgen met Juventus en Napoli daar.
Ik denk dat een Digger een beter OP uit de hoge hoed kan toverenquote:Op zaterdag 9 september 2006 16:40 schreef DeVinger het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon best hier? Alhoewel ze dan wel snel er doorheen vliegen, en voor andere competities is er ook een voor lagere competities idd. Maak jij hem?
Alsof de OP's van dit topic zo wonderschoon zijnquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat een Digger een beter OP uit de hoge hoed kan toveren
Juventus op 1-0, Napoli al op 3-0.
dat ging snel daarquote:Op zaterdag 9 september 2006 17:41 schreef dndiek het volgende:
Napoli op 4-2
Komt er weer een toni goal meter dit seizoen (geloof dat ie in de coppa Italia tot dusver niet gespeeld heeft en qua interlands sowieso nog niet)?quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:54 schreef Dylan Dog het volgende:
Slecht begin Viola, goed begin Luca.
Il gol incredibile.quote:Op maandag 11 september 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Iemand anders nog die 1e 2 goals van Palermo gezien (Bresciano en Biava)?
Wereldgoals, een omhaal en een fantastische hakbal. Zal straks wel ff beelden zoeken.
Kut ja, al is het nog niet eens zo'n schande. Ik zie Torino nog vrij ver komen dit jaar, die hebben een vrij aardig elftal!quote:Op maandag 11 september 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Jammer Pfaf, last minute kopbal van Stellone (Ex Napoli) voor 1-1.
_Oquote:Iemand anders nog die 1e 2 goals van Palermo gezien (Bresciano en Biava)?
Wereldgoals, een omhaal en een fantastische hakbal. Zal straks wel ff beelden zoeken.
De tering, wat een goalsquote:Op maandag 11 september 2006 07:48 schreef DIGGER het volgende:
Iemand anders nog die 1e 2 goals van Palermo gezien (Bresciano en Biava)?
tvp voor als ik thuis ben..quote:Op maandag 11 september 2006 07:55 schreef DIGGER het volgende:
Serie A en B goals: http://www.skylife.it/html/skylife/sport/home.html
Check dus ff Palermo.
Chievo trainer was woedend na afloop, 2 vrijwel identieke frommelgoals uit corners waarvan de laatste in de 90e minuut.quote:Op maandag 11 september 2006 09:41 schreef zjroentje het volgende:
Lekker begin van Siena.![]()
Wel 2 pauperdoelpunten overigens.
Bij z'n tweede goal deed hij dat nogmaals, maar toen volgde er geen kaart...beetje lullig ook om iemand twee keer geel te geven voor zoiets.quote:Op maandag 11 september 2006 15:10 schreef DIGGER het volgende:
Dylan Dog: Nog gezien waarom Toni geel kreeg?
Hij scoorde de 1-3, een Speler van Inter wou de bal uit het net pakken, Toni pakte de bal op dat moment tussen z'n handen vandaan (Inter speler liet het ook gewoon gebeuren) en de ref gaf Toni hiervoor dus geel.
Met dank aan de nieuwe regeltjes van de UEFA/FIFA.
Lekker jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |