Het klassement van de boetes is wel interessant om te zien:quote:Op zondag 24 september 2006 10:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
In A wel, maar als Napoli ook in A zou spelen, zou dat een aardig gelijkopgaande strijd opleveren. Zijn de 2 meest beruchte schare fans in elk geval.
Gisteravond na Catania - Messina ook flinke rellen rondom het stadon, zal voor Catania wel de 2e dikke boete van de week worden.
Bij Inter heb ik het idee dat als het een goede middag is waarin iedereen geen gezeik thuis heeft, zich lekker voelt, geen gezeik van de coachs of fans aan zijn kop heeft, elkaar ochtends en in de kleedkamer voorafgaand de wedstrijd niet al te zwaar (mentaal) heeft aangepakt en men elkaar eigenlijk allemaal wel mag, het dan binnen not-ime dus 4-0 voor kan staan. Maar wanneer dit dus niet het geval is ook zo binnen no-time 0-3 kan staan. Het zijn allemaal ego'tjes en bovendien onderschatten ze iedereen (in theorie terecht) ook nog eens, waardoor ze altijd al vanaf het begin een wedstrijd tegen zichzelf spelen.quote:Op maandag 25 september 2006 12:16 schreef Henkmanz het volgende:
Inter leek even een zware kluif voor iedereen te worden, tot ze hun 4-0 voorsprong gewoon verspeelden naar 4-3 in ongeveer 10 minuten tijd. Wat zwakjes. Het toont de zwakheid van Inter maar eens aan, en met zo'n verdediging gaan ze het internationaal (weer) niet ver schoppen denk ik. Maar wát een knal van stankovic.
quote:Zamparini eyes UEFA exit!
Palermo chief Maurizio Zamparini has sensationally declared that he hopes his side get beaten by West Ham in their UEFA Cup first round tie.
The Rosanero were on top of the Serie A table before being defeated by Empoli on Sunday – much to the outspoken chief’s fury.
Their next match comes on Thursday against the Hammers, with the Rosanero leading the tie after their 1-0 win at Upton Park in the first leg.
“I hope West Ham kick us out of the UEFA Cup, otherwise I am sure we will lose again on Sunday against Chievo,” said Zamparini.
“This team cannot compete in two different tournaments and I honestly couldn't care less about the UEFA Cup – I prefer the Serie A championship.”
Wednesday’s party after the 5-3 win with Catania in the Sicilian derby seems light years away and Zamparini wants his men to keep their feet on the ground.
“Rotation is only possible for those clubs who have European ambitions, but that is not our case,” he continued.
“It’s a great feeling to be at the top, but it is just as terrible to fall back after an unacceptable and irritating defeat.
“I believe that we need to improve the performance of our defence, because we are conceding too many goals to our opponents.
“We can learn from this defeat and do well this season, but we need to focus.”
quote:Op dinsdag 26 september 2006 07:43 schreef DIGGER het volgende:
Hij was al ff stil geweest, maar hier is ie dan toch weer:
[..]
Die keepert, omkopingquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:16 schreef DIGGER het volgende:
http://www.bravo.co.uk/footballitalia/videohighlights.php
Voor o.a. de goals van Palermo - Catania, incl. die enorme flaters.
Alleen maar met B-spelers idd. Wat een bak was dat.quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:04 schreef pfaf het volgende:
Zo is Parma 2 jaar terug per ongeluk tot de halve finale gekomen.
Nee, dat kan toch niet serieus zijn? 2 keer over, dikke blunders. Wat nep. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat dit inderdaad omkoping was.quote:Op dinsdag 26 september 2006 14:16 schreef DIGGER het volgende:
http://www.bravo.co.uk/footballitalia/videohighlights.php
Voor o.a. de goals van Palermo - Catania, incl. die enorme flaters.
Daar dacht ik gisteravond ook al aan... Maar wat is wijsheid als je directie er een stuk of tien aankopen per seizoen doordrukt, zodat je toch niet kan bouwen.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaat Roberto Mancini opvolgen bij Internazionale?
Och, bij Chelsea werkt het wél. Wellicht wordt daarom José Mourinho genoemd bij Internazionale? Lijkt me echter onhaalbaar.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:33 schreef egoTRON het volgende:
[..]
Daar dacht ik gisteravond ook al aan... Maar wat is wijsheid als je directie er een stuk of tien aankopen per seizoen doordrukt, zodat je toch niet kan bouwen.
In de Serie A gaat het goed, maar Internazionale is ook haast wel verplicht om de scudetto te winnen, tweede worden of nog lager is gewoon een schande. Daarbij had men gehoopt/verwacht ook in Europa te kunnen presteren, misschien beschikt Internazionale wel over de beste selectie van alle deelnemers, nul punten na twee wedstrijden is dus een klein drama. Men moet snel Zlatan Ibrahimovic naar de tribune verwijzen, ze hebben niets aan die onruststoker, dan maar met één spits spelen en een sterk middenveld.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Mancini moet blijven.
Komt goed
ZIjn contract loopt op het einde van het seizoen af en dat moeten ze verlengen.
Als trainer A of trainer B iets wint, wil Inter hem al inlijven. Maar ik zou idd wel eens willen zien of Mourinho het bij Inter ook zou kunnen laten zien.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Och, bij Chelsea werkt het wél. Wellicht wordt daarom José Mourinho genoemd bij Internazionale? Lijkt me echter onhaalbaar.
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:51 schreef zjroentje het volgende:
Catania overigens 2 duels zonder publiek nav de rellen tegen Messina.
*miereneukerquote:Op dinsdag 26 september 2006 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Catania na in de 2 derby's beide keren flinke ongeregeldheden bestraft met het spelen van 2 wedstrijden zonder publiek.
Ik zie zeker potentie in dit team, ik verwacht zeker dat de eerste 12 mogelijk moet zijn. Verliezen van Roma en Fiorentina is geen schande, als zo'n reeks van een gelijkspel en twee verliespartijen in het midden van het seizoen plaatsvindt kraait er geen haan naar. En natuurlijk verloor Parma dik van Roma, maar het positiespel vond ik dik in orde. Het grote probleem wordt centraal achterin, het vertrek van Paolo en het ontbreken van Couto was schrijnend duidelijk zondag. En dan ook nog zonder Bonera... Coly is aanvallend zeker gelijkwaardig, maar verdedigend moet ik het nog zien.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:49 schreef Peter83 het volgende:
Grappig om te lezen dat Pfaf een enorm sterk Parma heeft gezien. Parma mocht anders blij zijn dat het bij 0-4 bleef, want Aquilana had er nog wel 2 in moeten prikken. Nee, Parma is voor mij één van de vornaamste kandidaten voor degradatie. Net als Chievo heeft dat gewoon een kwaliteitarm team rondlopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |