abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42104842
quote:
Op zondag 24 september 2006 10:31 schreef DIGGER het volgende:

[..]

In A wel, maar als Napoli ook in A zou spelen, zou dat een aardig gelijkopgaande strijd opleveren. Zijn de 2 meest beruchte schare fans in elk geval.

Gisteravond na Catania - Messina ook flinke rellen rondom het stadon, zal voor Catania wel de 2e dikke boete van de week worden.
Het klassement van de boetes is wel interessant om te zien:

CLASSIFICA FINALE 05/06
Roma 193500 * * * * *
Reggina 107000 * * * * * *
Ascoli 100250 * *
Livorno 91000 *
Lazio 90500
Fiorentina 78750
Lecce 75000 * * * * * *
Milan 65250
Juventus 65000
Internazionale 54350 * * *
Messina 42000 * * * * * *
Palermo 41000
Sampdoria 34000
Parma 22500
Cagliari 20300
Empoli 12750* * * *
Udinese 11000
Siena 10250
Treviso 6750* * * *
Chievo 2000

04/05:

Milan 67.250,00
Lazie 188.000,00
Roma 208.500,00 (oltre a tre giornate di squalifica del campo)

Dit weekend waren er rellen bij lazie-Atalanta, Parma-Roma en Catania-Messina en nog een confrontatie tussen Samp en Perugia bij de autogrill. De wetgeving van Pisanu blijkt dus toch niet zo goed te werken.

Dit hebben we een tijdje moeten missen:

AS Roma---Ajax---Real Valladolid---Hammarby IF---West Ham United--- River Plate---Alessia Filippi
LA DISOCCUPAZIONE... TI HA DATO UN BEL MESTIERE...MESTIERE DI MERDA...CARABINIERE!
pi_42106075
Die goal van Stankovic gisteren was toch wel de goal van de week, deze week (en ook weer shirtje uit dus geel natuurlijk).

Goals van Montella en Iaquinta mochten er ook wezen, fantastische individuele kwaliteit, goeie loopactie, prachtige assist en knap afgerond.

Fiorentina in de 2e helft wel een hand vol dikke kansen gemist, alleen heeft Udinese een betere doelman dan Fiorentina, daar zat hem gisteren het verschil in.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammā, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 25 september 2006 @ 09:08:38 #273
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42106658
Lazio wederom drie puntjes, ook al was het niet ruim.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42109285
Maar Lazio weet toch beter om te gaan met hun vracht minpunten dan Fiorentina. Daar druipt de spanning vanaf.

En dat zie je terug, nerveus spel, met name grote problemen met het controleren op het middenveld, te onrustige spitsen die tot nu toe veel te weinig scoren uit het aantal gecreeerde kansen en in de verdediging te veel onrust en miscommunicatie.

Fiorentina heeft snel punten nodig. Dit weekend komt Catania, een ploeg die goed is ingespeeld, goed uit de startblokken gekomen is en een echte vechtersploeg.
pi_42109370
Inter leek even een zware kluif voor iedereen te worden, tot ze hun 4-0 voorsprong gewoon verspeelden naar 4-3 in ongeveer 10 minuten tijd. Wat zwakjes. Het toont de zwakheid van Inter maar eens aan, en met zo'n verdediging gaan ze het internationaal (weer) niet ver schoppen denk ik. Maar wát een knal van stankovic.
pi_42131798
quote:
Op maandag 25 september 2006 12:16 schreef Henkmanz het volgende:
Inter leek even een zware kluif voor iedereen te worden, tot ze hun 4-0 voorsprong gewoon verspeelden naar 4-3 in ongeveer 10 minuten tijd. Wat zwakjes. Het toont de zwakheid van Inter maar eens aan, en met zo'n verdediging gaan ze het internationaal (weer) niet ver schoppen denk ik. Maar wát een knal van stankovic.
Bij Inter heb ik het idee dat als het een goede middag is waarin iedereen geen gezeik thuis heeft, zich lekker voelt, geen gezeik van de coachs of fans aan zijn kop heeft, elkaar ochtends en in de kleedkamer voorafgaand de wedstrijd niet al te zwaar (mentaal) heeft aangepakt en men elkaar eigenlijk allemaal wel mag, het dan binnen not-ime dus 4-0 voor kan staan. Maar wanneer dit dus niet het geval is ook zo binnen no-time 0-3 kan staan. Het zijn allemaal ego'tjes en bovendien onderschatten ze iedereen (in theorie terecht) ook nog eens, waardoor ze altijd al vanaf het begin een wedstrijd tegen zichzelf spelen.

Dat heb ik al jaren, de sterren zijn alleen maar groter geworden, en ik zie het iedereen in een Inter shirt uitstralen.
Ze zijn gefrustreerd als ze niet winnen, maar niet op een goede manier.
pi_42133131
Hij was al ff stil geweest, maar hier is ie dan toch weer:
quote:
Zamparini eyes UEFA exit!

Palermo chief Maurizio Zamparini has sensationally declared that he hopes his side get beaten by West Ham in their UEFA Cup first round tie.

The Rosanero were on top of the Serie A table before being defeated by Empoli on Sunday – much to the outspoken chief’s fury.

Their next match comes on Thursday against the Hammers, with the Rosanero leading the tie after their 1-0 win at Upton Park in the first leg.

“I hope West Ham kick us out of the UEFA Cup, otherwise I am sure we will lose again on Sunday against Chievo,” said Zamparini.

“This team cannot compete in two different tournaments and I honestly couldn't care less about the UEFA Cup – I prefer the Serie A championship.”

Wednesday’s party after the 5-3 win with Catania in the Sicilian derby seems light years away and Zamparini wants his men to keep their feet on the ground.

“Rotation is only possible for those clubs who have European ambitions, but that is not our case,” he continued.

“It’s a great feeling to be at the top, but it is just as terrible to fall back after an unacceptable and irritating defeat.

“I believe that we need to improve the performance of our defence, because we are conceding too many goals to our opponents.

“We can learn from this defeat and do well this season, but we need to focus.”
  dinsdag 26 september 2006 @ 09:04:49 #278
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42135177
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 07:43 schreef DIGGER het volgende:
Hij was al ff stil geweest, maar hier is ie dan toch weer:
[..]

pi_42140812
http://www.bravo.co.uk/footballitalia/videohighlights.php

Voor o.a. de goals van Palermo - Catania, incl. die enorme flaters.
pi_42140977
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:16 schreef DIGGER het volgende:

Die keepert, omkoping
pi_42141637
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 09:04 schreef pfaf het volgende:
Zo is Parma 2 jaar terug per ongeluk tot de halve finale gekomen.
Alleen maar met B-spelers idd. Wat een bak was dat.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42145499
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 14:16 schreef DIGGER het volgende:

Nee, dat kan toch niet serieus zijn? 2 keer over, dikke blunders. Wat nep. Als ik niet beter wist zou ik zeggen dat dit inderdaad omkoping was.
pi_42149432
Catania na in de 2 derby's beide keren flinke ongeregeldheden bestraft met het spelen van 2 wedstrijden zonder publiek.

Wel lachen dat je alles zo uitgebreid te lezen krijgt via lange officiele brieven: http://www.lega-calcio.it/comun/0607/cu60.pdf

Brienza van Palermo dus niet vrijgesprokn van z'n gele prent die hij kreeg voor duiken, terwijl dat uit de beelden duidelijk niet het geval bleek.

Boete van de week voor Lazio, 20.000 Euro, Roma 'slechts' 2.000.

Mascara van Catania, die dus met geel op zak de 1-1 maakte en z'n shirt uit trok mag naast de wedstrijd schorsing ook nog eens 1500 Euro boete betalen.

Brienza (ondanks dat de beelden dus anders aantoonden) en Jorgenson krijgen beiden ook een boete, 1500 Euro, voor simuleren.

Methodmich: Hier kun je weer leuke statistiek van maken, al die boetes voor clubs en spelers
  donderdag 28 september 2006 @ 10:02:39 #285
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42192431
Wie gaat Roberto Mancini opvolgen bij Internazionale?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42193087
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:02 schreef M0NTANA het volgende:
Wie gaat Roberto Mancini opvolgen bij Internazionale?
Daar dacht ik gisteravond ook al aan... Maar wat is wijsheid als je directie er een stuk of tien aankopen per seizoen doordrukt, zodat je toch niet kan bouwen.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
  donderdag 28 september 2006 @ 10:40:14 #287
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42193218
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:33 schreef egoTRON het volgende:

[..]

Daar dacht ik gisteravond ook al aan... Maar wat is wijsheid als je directie er een stuk of tien aankopen per seizoen doordrukt, zodat je toch niet kan bouwen.
Och, bij Chelsea werkt het wél. Wellicht wordt daarom José Mourinho genoemd bij Internazionale? Lijkt me echter onhaalbaar.
pi_42193291
Mancini moet blijven.
Komt goed

ZIjn contract loopt op het einde van het seizoen af en dat moeten ze verlengen.
  donderdag 28 september 2006 @ 11:53:23 #289
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42195241
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:43 schreef the_legend_killer het volgende:
Mancini moet blijven.
Komt goed

ZIjn contract loopt op het einde van het seizoen af en dat moeten ze verlengen.
In de Serie A gaat het goed, maar Internazionale is ook haast wel verplicht om de scudetto te winnen, tweede worden of nog lager is gewoon een schande. Daarbij had men gehoopt/verwacht ook in Europa te kunnen presteren, misschien beschikt Internazionale wel over de beste selectie van alle deelnemers, nul punten na twee wedstrijden is dus een klein drama. Men moet snel Zlatan Ibrahimovic naar de tribune verwijzen, ze hebben niets aan die onruststoker, dan maar met één spits spelen en een sterk middenveld.
pi_42195569
quote:
Op donderdag 28 september 2006 10:40 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Och, bij Chelsea werkt het wél. Wellicht wordt daarom José Mourinho genoemd bij Internazionale? Lijkt me echter onhaalbaar.
Als trainer A of trainer B iets wint, wil Inter hem al inlijven. Maar ik zou idd wel eens willen zien of Mourinho het bij Inter ook zou kunnen laten zien.
'I don't make predictions. I never have done and I never will do.' - Ian Wright
pi_42195772
Ze hebben 1 lastige, grillige spits teveel, da's een ding wat zeker is.
Adriano en Zlatan zijn nu beiden totaal niet in goeden doen, alles moet komen van Crespo en het middenveld.

Maar Cruz willen ze dan niet inzetten, want dan heb je 2 duur gehaalde dik betaalde vedetten op de bank/tribune.

Ander probleem is de kaarten.
Al 4 keer rood in 6 competatieve wedstrijden dit seizoen. Vieira die ook na een 2 keer geel 3 wedstrijden krijgt omdat ie de ref nog even stijf schold.
Heel veel onnodige gele kaarten (shirtje uittrekken, bal wegschoppen na overtreding).

Daardoor is er gewoon heel veel irritatie en worden het meer solo artiesten dan een elftal.

De kop van de Gazzetta vandaag spreekt boekdelen: "Inter, Mai sei matta?"
Oftewel "Inter, zijn jullie gek geworden?"

Verder zit de media ook bovenop Inter en alle problemen (CL Nederlaag, Adriano te dik, uit vorm, calciopoli). En nu is er weer een nieuw schandaal mbt TIM.

TIM, de Italiaanse KPN, is de grote sponsor van de Serie A en B.
TIM zelf is ook groot aandeelhouder van Inter en diverse hoge mensen bij Inter zitten weer dik in TIM.

Nu heeft Rossi de afgelopen maanden de FIGC moeten opschonen ivm het Calciopoli schandaal, waar Inter totaal buiten gebleven is.
Nu claimt echter 1 van de bestrafte scheidsrechters, de Santis, dat hij een jaar of 4, 5 geleden een poos is afgeluisterd, door TIM, in opdracht van Inter. Dit omdat Inter gehoopt had om iets te ontdekken tussen de Santis en Moggi om Moggi en Juve te pakken.

Rossi is, nadat Juve definitief naar de Serie B was teruggezet, al heel snel opgestapt bij de FIGC omdat zijn functie niet meer te combineren was met zijn nieuwe: Juist ja, bij TIM.

Dus nu ligt heel Inter onder vuur en wordt de club juist inmenging, ongeoorloofde praktijken en chantage verweten om vooral Juve zwart te maken en terug te laten zetten om zelf die scudetto te pakken te krijgen.

Wordt ongetwijfeld vervolgd.
pi_42195982
Dit krijgt nog een leuk staartje. Ik vond het al zo raar dat van alle topclubs alleen Inter niets te verwijten viel.
pi_42229278
Moggi zei het van de week al op TV:

“Inter, Telecom Italia, Massimo Moratti, Marco Tronchetti Provera en FIGC President Guido Rossi zijn allen onderdeel van dezelfde tandem – Telecom Italia en Inter.”
pi_42229366
Opvallend (hoewel) dit jaar is het feit dat de Serie A duidelijk minder toeschouwers trekt dan voorgaande seizoenen.
Afgelopen weekend trokken de 10 wedstrijden tesamen slechts 152.000 toeschouwers, waarbij Inter - Chievo met 40.000 de drukst bezochte was, voor Lazio wat thuis 20.000 fans wist te trekken.

Gewoonweg weinig.

De Serie B ondertussen trekt juist veel meer kijkers dan voorgaande seizoenen. Dit heeft natuurlijk veel te maken met de terugkeer van Napoli, Genoa en de degradatie van Juve maar ook de andere clubs trekken nu gemiddeld meer fans. Het zou zelfs zo kunnen lopen dat de Serie B dit jaar de Serie A heel dicht nadert qua totale toeschouwersaantallen. Belangrijk daarv oor zal zijn dat de grote Serie B clubs goed draaien en dus veel fans trekken.
pi_42243611
Grappig om te lezen dat Pfaf een enorm sterk Parma heeft gezien. Parma mocht anders blij zijn dat het bij 0-4 bleef, want Aquilana had er nog wel 2 in moeten prikken. Nee, Parma is voor mij één van de vornaamste kandidaten voor degradatie. Net als Chievo heeft dat gewoon een kwaliteitarm team rondlopen.
Leef je eigen leven want je zult je eigen dood sterven.
pi_42243655
Catania overigens 2 duels zonder publiek nav de rellen tegen Messina.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42244904
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:51 schreef zjroentje het volgende:
Catania overigens 2 duels zonder publiek nav de rellen tegen Messina.
quote:
Op dinsdag 26 september 2006 19:55 schreef DIGGER het volgende:
Catania na in de 2 derby's beide keren flinke ongeregeldheden bestraft met het spelen van 2 wedstrijden zonder publiek.
*miereneuker
pi_42246025
Gilardino bijgetekend tot 2011 bij Milan.
pi_42246048
Als hij in de UEFA wedstrijden nog wat trefzekerder wordt (Seria A vorig jaar 17 goals), dan kan hij best van grote waarde zijn voor Milan.
  vrijdag 29 september 2006 @ 23:23:11 #300
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42246107
quote:
Op vrijdag 29 september 2006 21:49 schreef Peter83 het volgende:
Grappig om te lezen dat Pfaf een enorm sterk Parma heeft gezien. Parma mocht anders blij zijn dat het bij 0-4 bleef, want Aquilana had er nog wel 2 in moeten prikken. Nee, Parma is voor mij één van de vornaamste kandidaten voor degradatie. Net als Chievo heeft dat gewoon een kwaliteitarm team rondlopen.
Ik zie zeker potentie in dit team, ik verwacht zeker dat de eerste 12 mogelijk moet zijn. Verliezen van Roma en Fiorentina is geen schande, als zo'n reeks van een gelijkspel en twee verliespartijen in het midden van het seizoen plaatsvindt kraait er geen haan naar. En natuurlijk verloor Parma dik van Roma, maar het positiespel vond ik dik in orde. Het grote probleem wordt centraal achterin, het vertrek van Paolo en het ontbreken van Couto was schrijnend duidelijk zondag. En dan ook nog zonder Bonera... Coly is aanvallend zeker gelijkwaardig, maar verdedigend moet ik het nog zien.

Kortom tegenstander vastzetten op de middenlijn en met veel pressie wordt Parma gewoon kampioen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')