Semih zei het net op de streams.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
ssssst niet zo hard, en iets anders gespeld (wie bende gij?)
Je broertje maakt net een grapje over je naamquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
ssssst niet zo hard, en iets anders gespeld (wie bende gij?)
Vraag ik me ook af.Ze moesten uitgerust zijn; inmiddels worden ze alweer moequote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Waar de fuck blijft die weekopdracht?![]()
![]()
![]()
Dat roep je sinds het begin al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Kinga het volgende:
Jezus wat duurt dat weer lang met die weekopdracht.
En dat heb ik gisteren ook al gezegd.
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Greetings het volgende:
Waar de fuck blijft die weekopdracht?![]()
![]()
![]()
Met een te kort wachtwoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef toxikon het volgende:
[..]
![]()
![]()
hehe ja hij probeert op het verkeerde netwerk in te loggen
Of rond etenstijdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komt
Volgens mij is zijn hardware niet eens compitable met die van Sabrina.quote:
Milica vertelde pas geleden dat ze ooit een brief geschreven heeft aan Hart in Actie .quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een verrasing Hilde is er ook een![]()
Welk progamma?
dat bedoelen ze met een spannende dag? wachten op de WO? nou... wat spannend!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, zal me niets verbazen als het pas echt tegen het einde van de avond komt
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wat een verrasing Hilde is er ook een![]()
Welk progamma?
ahha, haddik ff gemistquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Je broertje maakt net een grapje over je naam![]()
Ongeveer een halfuur geleden al weer.
dat bleek iemand anders te zijnquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.
Zou t ja? Lijkt mij stug hoor, maargoed, ze heeft ook in Hart in Aktie gezeten blijkbaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las in een ander topic dat Hilde in 'sex voor de Buch' heeft gezeten. Geen idee of het waar is.
Voor der reuma zekerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Milica vertelde pas geleden dat ze ooit een brief geschreven heeft aan Hart in Actie .
Hilde heeft toen een hele luxe badkamer gekregen tijdens dat programma
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:46 schreef mrSPLIFFY het volgende:
let op de bovenste stream... zie je die e10 loeren naar die zusjes wahahahahhaah
GLUIPERD!!!!!
echt waar??? Nog meer andriesjesquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:42 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Hilde en Milica zaten eerder ook in een programma van Wendy van Dijk hoor![]()
heheh in iig niet plug and playquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:45 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij is zijn hardware niet eens compitable met die van Sabrina..
uhmz.... ik heb niks tegen turken hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We weten dat je iets tegen turken hebt, maar je hoeft toch niet ALLES negatief te gaan uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |