Helemaal niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Staat dik op de site van feyenoord.. klaar uit..![]()
![]()
![]()
Ja, hij verdiend daar bergenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Volgens de bronnen van RR is Vagner Love niet aangenomen, ivm riant salaris dat hij in Rusland verdiend.
Jij gelooft het nog ook hequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:53 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Staat dik op de site van feyenoord.. klaar uit..![]()
![]()
![]()
Het is koud in Moskou.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, hij verdiend daar bergenEn zit nu bij de Braziliaanse selectie dus waarom zou hij weggaan
ik klikte gewoon op de link en dacht dat ik op feyenoord .nl zat..quote:
niet dusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:47 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zometeen op Ned2 bij Sportjournaal, transfer nieuws uit Rotterdam.
Gelul dus.Het Vagner Love-boek kunnen we dus sluiten.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef TC03 het volgende:
Niks over Vagner bij het Sportjournaal.
Zelfde verhaal las ik feyenoord netwerkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef Gallacher het volgende:
Ik keek straks de halve finale van dat damesvoetbal tournooi en daar zat Love op de tribune. Lijkt me sterk dat hij daar op dit tijdstip hoort te zitten als er een trnasfer gaande is.
Suggestief Feyenoord.nl ] [url=http://jordy.stwc.nl/Vagner_love.html]]http://jordy.stwc.nl/Vagner_love.html] Suggestief Feyenoord.nl [/url]quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
ik klikte gewoon op de link en dacht dat ik op feyenoord .nl zat..![]()
Ach doet hij zijn naam in elk geval eer aanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:55 schreef Gallacher het volgende:
Ik keek straks de halve finale van dat damesvoetbal tournooi en daar zat Love op de tribune. Lijkt me sterk dat hij daar op dit tijdstip hoort te zitten als er een trnasfer gaande is.
Doe maar die laatste optiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:50 schreef cultheld het volgende:
Steef zojuist op AT: Charisteas, Rosenberg, Sonck of niemand.
Lees maar eens even trugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:01 schreef Sender_ het volgende:
Pff Vagner Love lijkt het dus te worden.
Ik zie er niets in en vind het een paniekaankoop.
Die jongen zal best aardig kennen ballen, alleen in een lopend team en die hebben wij momenteel niet.
Had liever gewacht tot de winterstop zodat er echt een goede versterking aangetrokken kan worden.
Wat een technisch beleid zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |