quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:42 schreef MerlijnDeBlow-venaa... het volgende:
Hoe kun je nou per ongeluk een zak aansteken?
Neh, da's niet handig.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:40 schreef Dribbel_ het volgende:zullen we handtekeningen verzamelen
En peter smuldders danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:39 schreef Kindervriend het volgende:
Ik ga Willibrord Frequin inschakelen! En Pieter Storms!
Vandaag geflitst door zo'n roodlichtcam.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:36 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Dode-mus-topique, ik had op z'n minst verwacht dat je een heel treinstel had voorzien van graffiti.
Met de koelwagen?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:39 schreef Kindervriend het volgende:
Vandaag geflitst door zo'n roodlichtcam.
Net opgezocht.
Oók 130 euro.
Godverdomme.
Ik lijk wel gek!
Ja.quote:
Goeie kans dat het mijn huisgenoot was. Was het gisteren?quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:49 schreef Kindervriend het volgende:
Ja.
Ja kom op zeg... Vol beladen... Als ik had geremd dan vloog m'n lading de hele laadruimte door.
Ik reed door oranje en keek gespannen in m'n spiegel... En toen... ja hoor, zo'n dikke blauwe flits.
En laatst hè! Laatst, ik reed weg bij de zaak en reed bijna tegen een bakwagen van Gitrans aan! Knaap achter het stuur met bruin haar en een bril. Kende'm?
Rotjuten ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:39 schreef Kindervriend het volgende:
Oh, voor de nieuwsgierige mensen... Alles wat ik deed was de shoarmatent in lichterlaaie zetten. Per ongeluk dan hè. Totaal niet met voorbedachte rade.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |