Handige links:quote:Of je nou een beginnertje bent of een gevorderde piloot; Flight Simulator stelt iedereen in staat om binnen een rédelijke termijn goed te vertrekken en veilig te landen.
Dit topic is bedoeld om te genieten van elkaars vliegkunsten, foto's te plaatsen en elkaar te voorzien van tips and tricks om progressie te maken als virtueel piloot.
Wil je screenshots plaatsen, post dan maximaal drie foto's in één post, met een breedte van 500 pixels.
Heb je de basis van het vliegen nog niet helemaal onder de knie? Neem dan eerst even tijd voor de lessen op de CD ROM of DVD's. Schroom niet om vragen te stellen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:44 schreef WEST het volgende:
net op gestegen van EHAM voor een vlucht naar VHHH hij klimt goed ik zet het op de AP en kom weer is het een op hol geslagen paard.
![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:55 schreef Saekerhett het volgende:
Hoeveel kts vlieg je dan?
quote:
ik zat op dat moment op 250 kts en het gebeurde bij VOR/intersection Andikquote:
ik kap er maar mee want het zelfde begint op nieuwquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:43 schreef WEST het volgende:
en nu heb ik geen problemen tot nu toe
Dat is zonde hoor.. Je moet het gewoon goed doenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:50 schreef WEST het volgende:
[..]
ik kap er maar mee want het zelfde begint op nieuw![]()
nu kan dat wel jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef uppie83 het volgende:
Zijn er onder jullie ook lui die wel eens Flightsimmen in multiplayer??? Ik heb ooit in een ver verleden dit wel eens gedaan, inclusief een pc die software draaide om als tower te fungeren. Toen was FS echter nog niet zo geavanceerd dat we elkaar konden zien vliegen, tegenwoordig schijnt dat wel te kunnen.
quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:06 schreef nsfw het volgende:
Ik vloog van de week de nieuwe Boeing 888 en toen wilde ik een NDB glidepath gaan Aproachen en toen deed ik dat en toen ging m'n landingsgestel niet naar buiten en toen kwam er brand in één van m'n motoren en toen moest ik de holding in van ATC omdat ik een slot had en toen waren er ook nog 40 verdachte passagiers aan boord en toen had ik ook nog een bommelding en toen kon ik eindelijk landen en toen stond er een ander vliegtuig op de baan![]()
![]()
en toen moest ik nog een keer omhoog en toen vloog ook m'n andere motor in de brand en toen raakte m'n benzine op en toen kon ik landen... maar crashte ik..
Hier een foto
[afbeelding]
The download limit has been reached for this file.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:42 schreef Fillipe het volgende:
Zo'n gast op fs2004.com heeft een freeware water add-on vrijgegeven, ziet er best goed uit moet ik zeggen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier te downloaden: Klik
JAA!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:51 schreef clowncloon het volgende:
heeft er iemand een saitek x52 joystick? is dat de moeite waard?
FSX?quote:Op zondag 3 september 2006 12:23 schreef Fillipe het volgende:
Paar screenshots van m'n approach naar St.Maarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |