abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41532463
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 22:29 schreef GoodGawd het volgende:
Thanx again,

Maar ik heb me toch een grote ergenis!!
Mijn Throttle beweegt uit zichzelf telkens naar een gemiddelde snelheid !
Ik word er helemaal gek van

Kent iemand dit probleem ?

Note: Ik heb een Saitek X52 (Zijn er toch mankementen?)

Edit: Kheb nog een vraagje XD (ja ik barst ervan )
Zijn de landingsbanen tekort voor een 747?
Ik kom elke keer een stuk landingsbaan tekort....Of is het echt precieze werk met een 747?

-Op welke snelheid trek je op? Hoeveel flaps?
-Op welke snelheid land je? Hoeveel flaps?

Nou als dit beantwoord is ben ik voorlopig wel zoet met FS
Joystick durf ik niet te beantwoorden, van iemand gehoord dat de Saitek soms niet precies deed wat hij wou doen. Het heeft waarschijnlijk met de kalibratie van je joystick te maken, wat ik zelf niet krijg herstelt. Als excuus meteen een nieuwe joystick aangeschaft .

Meeste landingsbanen van de grotere vliegvelden zijn geschikt voor 747's. Waarschijnlijk land jij met te veel fuel in de motoren, daar zal je op moeten letten.

De takeoff is verdeelt in 3 soorten snelheden (op hogere snelheid):

V1, De snelheid van het moment dat je de take-off niet meer mag afbreken. Daarom is dit dus een van de meest kritieke momenten van de vlucht.

VR, De snelheid van het moment wanneer je het vliegtuig 'Rotate' dus letterlijk roteert.

V2, De snelheid wanneer je van de grond afkomt.

Deze snelheden worden bepaald door het gewicht, hoe meer het gewicht hoe hoger de snelheden en flaps. Lengte van de runway heeft natuurlijk ook een grote factor .

Bij het landen heeft het meer met de payload van de mensen en baggage te maken, aangezien er extra fuel word getankt voor een eventuele uitwijking naar een ander vliegveld en daarbovenop nog eens 45 minuten extra vliegtijd. Dat zit meestal rond de 135 knots, soms iets meer en soms iets minder ligt er maar aan.

Deze snelheden worden berekent door je FMC, en dan komt het automatisch op je PFD en/of speed meter te staan.
pi_41532675
V1 Rotate
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:01:00 #78
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41532796
als iemand intresse heeft in TheFrank_O's AI pakket versie 4.3 voor Flight Simulator!

die is te vinden in A.B.warez.flightsim

Een aanrader!!
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41533314
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef WEST het volgende:
als iemand intresse heeft in TheFrank_O's AI pakket versie 4.3 voor Flight Simulator!

die is te vinden in A.B.warez.flightsim

Een aanrader!!
Hmm, kan hem niet vinden
Hoe oud is ie?

[ Bericht 3% gewijzigd door Piles op 05-09-2006 23:18:16 ]
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:22:04 #80
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41533686
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Piles het volgende:

[..]

Hmm, kan hem niet vinden
Hoe oud is ie?
van vandaag

en zo staat hij er op AI-Traffic-v4.3.part01.rar

ik zoek wel een nzbtje
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
  dinsdag 5 september 2006 @ 23:24:56 #81
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41533810
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41536589
Opstijgen en landen met een Cessna gaat me redelijk goed af. Nu de rest nog van alle mogelijke opties zoals radio .
pi_41547286
Ik gebruik AI traffic van Flight One Software, opzich ook wel prima. Ik kwam nog wat leuke screenshots tegen:

PMDG Thai 747-400, klikbaar:











[ Bericht 2% gewijzigd door Fillipe op 06-09-2006 15:38:03 ]
pi_41550337
quote:
Nemen we mee

Filipe, werkt bij jou de 747-400 cargo versie ?
  woensdag 6 september 2006 @ 15:13:22 #86
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_41550474
trouwens op die nieuws groepen staan regelmatige leuke payware dingen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_41551309
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:08 schreef Kevin1Bravo het volgende:

[..]

Nemen we mee

Filipe, werkt bij jou de 747-400 cargo versie ?
Ja, werkt goed, bij jou niet?
pi_41552030
quote:
Op woensdag 6 september 2006 15:38 schreef Fillipe het volgende:

[..]

Ja, werkt goed, bij jou niet?
Ik kreeg PFD error dat hij uit ging, zal hem ff opnieuw downloaden .
  woensdag 6 september 2006 @ 17:31:23 #89
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_41554809
quote:
Ik heb dat gedownload wat moet ik nu met dat bestand? Waar plaats ik hem in welke map van FS?
En wat is het
Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
  woensdag 6 september 2006 @ 18:08:59 #91
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_41555983
Vandaag ben ik gekresht met flightsimulator!

Best wel darwin he?
pi_41556918
Er is niets mooiers dan landen op Hong Kong Intl.
pi_41564053
Ik heb m vanmiddag gelijk maar gekocht.
Nu heb ik net mn eerste solo-vlucht gedaan, maar dat vliegtuigje reageert heel laat (en soms erg overdreven) op het sturen naar links en naar rechts. Ligt dat aan mij?

O, en hoe werkt trim eigenlijk, want daar snap ik weinig van

[ Bericht 13% gewijzigd door Piles op 06-09-2006 22:15:37 ]
  woensdag 6 september 2006 @ 23:12:44 #94
157428 GoodGawd
This is your captain speaking!
pi_41568013
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze vliegtuigen:

- 737 - 700
- 737 - 800
- 737 - 900
- 737 - BBJ
Etc ..

Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
pi_41568195
quote:
Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef GoodGawd het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze vliegtuigen:

- 737 - 700
- 737 - 800
- 737 - 900
- 737 - BBJ
Etc ..

Simpelweg de grootte van het vliegtuig, oftewel passagiers / cargo capiciteiten, en last but not least het vliegbereik.

Voorbeeldje van de vloot van Transavia
pi_41570930
Die Learjet is cool. Zojuist voor het eerst mee gevlogen en viel me niet tegen. Het vliegen zelf is bijna makkelijker dan met een Cessna.

Je zet gewoon alles in de Automatische Piloot. Alleen ging het landen niet voortreffelijk. Ik lande meer in het weiland dan op de runway .

Is het ergens mogelijk om de specificaties van de vliegvelden te bekijken met runways enzo anders weet je toch nooit waar je moet landen.
pi_41571082
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Die Learjet is cool. Zojuist voor het eerst mee gevlogen en viel me niet tegen. Het vliegen zelf is bijna makkelijker dan met een Cessna.

Je zet gewoon alles in de Automatische Piloot. Alleen ging het landen niet voortreffelijk. Ik lande meer in het weiland dan op de runway .

Is het ergens mogelijk om de specificaties van de vliegvelden te bekijken met runways enzo anders weet je toch nooit waar je moet landen.
ik bekijk die specificaties altijd via de kaart
ik vlieg via de flight planner, aan het eind van de lijn (de bestemming) kan je op het vliegveld klikken en op de runway die je toegewezen hebt gekregen van de verkeersleiding
je krijgt een schermpje met daarin de radio frequenties en ook de heading van de runway
pi_41571166
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef peacetaker het volgende:
ik bekijk die specificaties altijd via de kaart
ik vlieg via de flight planner, aan het eind van de lijn (de bestemming) kan je op het vliegveld klikken en op de runway die je toegewezen hebt gekregen van de verkeersleiding
je krijgt een schermpje met daarin de radio frequenties en ook de heading van de runway
Ah oke zover ben ik nog niet. Morgen eens even bestuderen.

Overigens heb ik hetzelfde als Piles wat betreft dat trimmen. Maar dat komt misschien omdat ik meteen wil vliegen zonder al die informatie te lezen. Beetje trial&error manier .
pi_41571269
quote:
Op donderdag 7 september 2006 00:38 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Ah oke zover ben ik nog niet. Morgen eens even bestuderen.

Overigens heb ik hetzelfde als Piles wat betreft dat trimmen. Maar dat komt misschien omdat ik meteen wil vliegen zonder al die informatie te lezen. Beetje trial&error manier .
lezen heeft heel veel voordelen
je hebt er later veel profijt van...
ik plante ook altijd de jetliners zoals Boeing sierlijk met 250kts de grond in....tot ik begon te lezen
pi_41572194
Dit soort spellen zijn niet voor mij bestemt. Het liefst zie ik explosies, vernieling en crashes...

Zoiets kan gewoon niet goed gaan. (Ik zou dus het WTC gaan koppen ofzo )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')