Joystick durf ik niet te beantwoorden, van iemand gehoord dat de Saitek soms niet precies deed wat hij wou doen. Het heeft waarschijnlijk met de kalibratie van je joystick te maken, wat ik zelf niet krijg herstelt. Als excuus meteen een nieuwe joystick aangeschaftquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:29 schreef GoodGawd het volgende:
Thanx again,
Maar ik heb me toch een grote ergenis!!![]()
Mijn Throttle beweegt uit zichzelf telkens naar een gemiddelde snelheid !![]()
Ik word er helemaal gek van![]()
Kent iemand dit probleem ?
Note: Ik heb een Saitek X52 (Zijn er toch mankementen?)
Edit: Kheb nog een vraagje XD (ja ik barst ervan)
Zijn de landingsbanen tekort voor een 747?![]()
Ik kom elke keer een stuk landingsbaan tekort....Of is het echt precieze werk met een 747?
-Op welke snelheid trek je op? Hoeveel flaps?
-Op welke snelheid land je? Hoeveel flaps?
Nou als dit beantwoord is ben ik voorlopig wel zoet met FS![]()
![]()
Hmm, kan hem niet vindenquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:01 schreef WEST het volgende:
als iemand intresse heeft in TheFrank_O's AI pakket versie 4.3 voor Flight Simulator!
die is te vinden in A.B.warez.flightsim
Een aanrader!!
van vandaagquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Hmm, kan hem niet vinden![]()
Hoe oud is ie?
quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef WEST het volgende:
http://www.binsearch.info/?q=AI-Traffic-v4.3&max=250&adv_age=7&server=
Nemen we meequote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef WEST het volgende:
http://www.binsearch.info/?q=AI-Traffic-v4.3&max=250&adv_age=7&server=
Ja, werkt goed, bij jou niet?quote:Op woensdag 6 september 2006 15:08 schreef Kevin1Bravo het volgende:
[..]
Nemen we mee
Filipe, werkt bij jou de 747-400 cargo versie?
Ik heb dat gedownload wat moet ik nu met dat bestand? Waar plaats ik hem in welke map van FS?quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:24 schreef WEST het volgende:
http://www.binsearch.info/?q=AI-Traffic-v4.3&max=250&adv_age=7&server=
Simpelweg de grootte van het vliegtuig, oftewel passagiers / cargo capiciteiten, en last but not least het vliegbereik.quote:Op woensdag 6 september 2006 23:12 schreef GoodGawd het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen deze vliegtuigen:
- 737 - 700
- 737 - 800
- 737 - 900
- 737 - BBJ
Etc ..
![]()
ik bekijk die specificaties altijd via de kaartquote:Op donderdag 7 september 2006 00:28 schreef MrX1982 het volgende:
Die Learjet is cool. Zojuist voor het eerst mee gevlogen en viel me niet tegen. Het vliegen zelf is bijna makkelijker dan met een Cessna.
Je zet gewoon alles in de Automatische Piloot. Alleen ging het landen niet voortreffelijk. Ik lande meer in het weiland dan op de runway.
Is het ergens mogelijk om de specificaties van de vliegvelden te bekijken met runways enzo anders weet je toch nooit waar je moet landen.
Ah oke zover ben ik nog niet. Morgen eens even bestuderen.quote:Op donderdag 7 september 2006 00:35 schreef peacetaker het volgende:
ik bekijk die specificaties altijd via de kaart
ik vlieg via de flight planner, aan het eind van de lijn (de bestemming) kan je op het vliegveld klikken en op de runway die je toegewezen hebt gekregen van de verkeersleiding
je krijgt een schermpje met daarin de radio frequenties en ook de heading van de runway
lezen heeft heel veel voordelenquote:Op donderdag 7 september 2006 00:38 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ah oke zover ben ik nog niet. Morgen eens even bestuderen.
Overigens heb ik hetzelfde als Piles wat betreft dat trimmen. Maar dat komt misschien omdat ik meteen wil vliegen zonder al die informatie te lezen. Beetje trial&error manier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |