Euh, lijkt het je niet handiger om bij het begin te beginnen?quote:Op maandag 4 september 2006 21:40 schreef WEST het volgende:
[..]
Ik vlieg IFR in een airbus A330 ik maak via euroute een flight plan en daar pakt hij ook de waypoints Andik etc en daar gaat het mis in het GPS pakt hij niet steeds het volgende VOR met als gevolg dat hij circels gaat vliegen rond dat VOR. via directe route gaat alles gewoon goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 september 2006 22:40 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Euh, lijkt het je niet handiger om bij het begin te beginnen?
Oftewel, pak een default 737 , zoek een korte route uit en maak een flightplan in FS zelf (IFR/High Altitude) en gaan met die ...dat kan ik alwel en die korte routes zijn geen probleem, tis puur die lange routes die het probleem geeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
waarom werkt het op korte routes wel? Heb je geen disco ofzow dan? En heb je nou nog dat probleem dat je stalled, of alleen dat 'vreemde' routegebeuren nu?quote:Op dinsdag 5 september 2006 06:47 schreef WEST het volgende:
dat kan ik alwel en die korte routes zijn geen probleem, tis puur die lange routes die het probleem geeft.
Hij stalled niet hij blijft gewoon keurig op FL310 maar hij gaat circels draaien om die VOR punten, directe route zonder die VOR punten blijft hij normaal die route volgen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 10:49 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
waarom werkt het op korte routes wel? Heb je geen disco ofzow dan? En heb je nou nog dat probleem dat je stalled, of alleen dat 'vreemde' routegebeuren nu?
Als je van Amsterdam naar Parijs wilt vliegen met bijvoorbeeld een Boeing 737/747, kies je voor IFR en dan High Altitude Airways.quote:Op dinsdag 5 september 2006 15:39 schreef GoodGawd het volgende:
![]()
Als ik bijvoorbeeld van Parijs naar Amsterdam wil vliegen weet ik niet wat ik moet kiezen .... kan iemand me daarom duidelijk uitleggen wat de begrippen (niet de afkorting) inhouden en wat ik het beste kan kiezen om goed naar het vliegtuig geleid te worden met de luchtsverkeersleiding?![]()
o VFR
o IFR
- Directt - GPS
- Low altitude airways
- Hight altitude airways
- VOR to VOR
![]()
als je voor t eerst in FS zit, zou ik eerst lekker een paar rondjes gaan vliegen met de Cessnaquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:10 schreef MrX1982 het volgende:
Ik heb fs2004 binnen. Ik ga zo eens even lekker vliegen.
Zijn er trouwens add-ons die echt de moeite waard zijn om te downloaden. Of moet ik eerst maar eens een beetje oefenen met de gewone fs2004.
Dat ga ik inderdaad maar even doen. Zojuist mijn MS joystick letterlijk onder het stof vandaan gehaaldquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:18 schreef LoggedIn het volgende:
als je voor t eerst in FS zit, zou ik eerst lekker een paar rondjes gaan vliegen met de Cessnaals je het wat vind kan je verder gaan kijken
FS 2004 Century of flight (ook wel FS9 genoemd) is de nieuwste. Eind dit jaar komt wel FSX (de opvolger) uit. Die is alleen aardig veeleisend mbt de graphics dus je kunt het voorlopig nog wel even bij FS 2004 houdenquote:Op dinsdag 5 september 2006 17:44 schreef Piles het volgende:
Wat is eigenlijk de nieuwste? Want ik zie verschillende, maar als ik hem koop wil ik wel de nieuwste (tenzij een oudere versie leuker is).
Bedankt voor de tipsquote:Op dinsdag 5 september 2006 18:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
FS 2004 Century of flight (ook wel FS9 genoemd) is de nieuwste. Eind dit jaar komt wel FSX (de opvolger) uit. Die is alleen aardig veeleisend mbt de graphics dus je kunt het voorlopig nog wel even bij FS 2004 houden.
Simpelweg in je C:/Program Files/Microsoft/Flight Simulator/Aircraft folder.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:11 schreef GoodGawd het volgende:
Vraagje ik probeer voor de eerste keer een klm vliegtuig te downloaden op www.fsdownload.com ik klik dan op een leuk vliegtuig en dan komt er WinZip enig idee hoe ik dat vliegtuig in FS krijg?
![]()
Ligt er aan wat je downloadquote:Op dinsdag 5 september 2006 21:06 schreef GoodGawd het volgende:
Harstikke bedankt![]()
![]()
Nog een vraagje over aviasm oid daar kan je dingen onder scenery downloaden is dat voor een bepaalde plek of is dat voor het hele spel?
Maar stel je download een luchthaven. Bijvoorbeeld luchthaven Rotterdam, noem maar wat. Dan blijft het uiteraard beperkt bij die specifieke luchthaven alleen.quote:File Description:
Airport Environment Upgrade 7.0 (AEU7) greatly enhances the Microsoft® Flight Simulator 2004 default airports throughout the world. Airport runway, taxiway, and tarmac surfaces, airport buildings, and airport lighting have all been upgraded. Special reflective windows and seasonal runway effects are included. AEU7 brings you much more detail, and even better performance than the previous version. This is the latest version of AEU as of February 15th 2005. Enjoy!
dat is wel belangrijkquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:01 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben nu bezig met stijgen en landen in een Cesna alleen heb ik veel moeite om mijn vliegtuig recht te houden en als ik corrigeer corrigeert hij veel te veel. Kortom het is lastig om hem horizontaal te houden. Is dat normaal of heeft mijn joystick zijn beste tijd gehad?
edit: Laat maar heb mijn joystick even goed gekalibreerd. Werkt nu een stuk beter.
Hoe bedoel je met de gemiddelde snelheid?quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:29 schreef GoodGawd het volgende:
Thanx again,
Maar ik heb me toch een grote ergenis!!![]()
Mijn Throttle beweegt uit zichzelf telkens naar een gemiddelde snelheid !![]()
Ik word er helemaal gek van![]()
Kent iemand dit probleem ?
Note: Ik heb een Saitek X52 (Zijn er toch mankementen?)
Edit: Kheb nog een vraagje XD (ja ik barst ervan)
Zijn de landingsbanen tekort voor een 747?![]()
Ik kom elke keer een stuk landingsbaan tekort....Of is het echt precieze werk met een 747?
-Op welke snelheid trek je op? Hoeveel flaps?
-Op welke snelheid land je? Hoeveel flaps?
Nou als dit beantwoord is ben ik voorlopig wel zoet met FS![]()
![]()
Ik heb geen Saitek dus ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:29 schreef GoodGawd het volgende:
Thanx again,
Maar ik heb me toch een grote ergenis!!![]()
Mijn Throttle beweegt uit zichzelf telkens naar een gemiddelde snelheid !![]()
Ik word er helemaal gek van![]()
Kent iemand dit probleem ?
Note: Ik heb een Saitek X52 (Zijn er toch mankementen?)
Kijk als je op Ameland wilt landen, ja. Maar als je op schiphol wilt landen moet je het toch wel makkelijk redden.quote:Edit: Kheb nog een vraagje XD (ja ik barst ervan)
Zijn de landingsbanen tekort voor een 747?![]()
Ik kom elke keer een stuk landingsbaan tekort....Of is het echt precieze werk met een 747?
Rond de 165 knots trek je op, maximaal 20 degrees flaps. Meestal gebruik je 15 flaps.quote:-Op welke snelheid trek je op? Hoeveel flaps?
Landen rond de 155 knots, flaps 25+quote:-Op welke snelheid land je? Hoeveel flaps?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |