LNAV, rtfmquote:Op zaterdag 16 september 2006 16:46 schreef nubie het volgende:
Hoe laat ik het vliegtuig zelf de route vliegen? Heb al een flightplan via de fmc ingevoerd.
In FS X kan je gebruik maken van een cessna of een lier die je laat opstijgen.quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef GoodGawd het volgende:
Hoe stij je op met Zweef vliegtuig
Daarvoor moet je is kijken op www.zone.com en even de tijd nemen om het te snappen. zoek eerst naar Flight Simulator 2004 en op de site staat hoe het verder werkt.quote:Op zondag 17 september 2006 11:39 schreef smash789 het volgende:
Hoe en waar speel je FS2004 online?
De officiele manier weet ik eigenlijk niet maar ik weet wel een trucje.quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef GoodGawd het volgende:
Druk op Y, dan zit je in slew mode. Dan op F4 drukken, dan ga je heel snel omhoog. Als je dan weer op Y drukt, ben je op de hoogte die boven in het scherm staat.quote:Op zondag 17 september 2006 16:13 schreef GoodGawd het volgende:
quote:Op zondag 17 september 2006 18:09 schreef Magnetrondoos het volgende:
[..]
Daarvoor moet je is kijken op www.zone.com en even de tijd nemen om het te snappen. zoek eerst naar Flight Simulator 2004 en op de site staat hoe het verder werkt.
Dat werkt dus niet meer. Via Ivao en Vatsim (toch?) kun je online vliegen maar dan moet je iets meer kunnen dan alleen opstijgen en landenquote:
Flight Simulator 2004 matchmaking to be retired on MSN Games – thank you so much for playing!
We’d like to offer a big “thank-you!” to everyone who has played and enjoyed Flight Simulator 2004 on MSN Games. Some of the top players in the world have challenged each other here, and we’re proud to have facilitated those games.
As of June 19, 2006, we will be retiring our CD-ROM matchmaking service.
For more aerial exploration fun, we highly recommend the upcoming new installment in Microsoft’s award-winning flight series, Flight Simulator X. This game will feature built-in multiplayer support and a jaw-dropping number of realistically detailed airports. Look for it near the end of 2006.
For more information on this change to MSN Games, please see our article, Beyond the Zone!
quote:Op maandag 18 september 2006 19:04 schreef nubie het volgende:
Ik wil zeg maar voor de gein met mijn vriend online dmv een eigen gehoste server. Heeft iemand enig idee wat de port is?
ipipipip:port
of is die er niet en bestaat het ip alleen uit het ip
Ja, het is best professioneel, een beetje opstijgen, vliegen, landen is het zeker niet. je kan het trouwens ook zo professioneel maken als je zelf wilt, gepensioneerde piloten spelen het ook, maar veel professioneler als ik bijvoorbeeld. Het is gewoon oefenen, oefenen en vooral de tutorials volgen, ookal kost het veel tijd.quote:Op zondag 17 september 2006 22:01 schreef GoodGawd het volgende:
Ik heb het een beetje bekeken maar het is best professioneel ... volgens mij. Ik wacht wel op FSX en dan ga ik wel online (zijn dat trouwens computer stemmen of ook echte mensen?)
FSX is boooooouuuuuuut!quote:Op maandag 18 september 2006 21:56 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Flight Simulator X is goooooooooouuuuuuuuuud!![]()
OMFGquote:Op maandag 18 september 2006 23:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan maar:
http://www.youtube.com/watch?v=tcW3hbnR2EI
Prachtig ... Hilarisch![]()
quote:Op maandag 18 september 2006 23:28 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan maar:
http://www.youtube.com/watch?v=tcW3hbnR2EI
Prachtig ... Hilarisch![]()
Forum Opties | |
---|---|