LMAO!!!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:51 schreef Dizer het volgende:
Geeft diezelfde gast ook cursus voor marokanen?
Je had je roze cheerleader outfit bij je?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik net echt zo in die supermarkt van:![]()
![]()
Jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:53 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je had je roze cheerleader outfit bij je?![]()
Neequote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:54 schreef MaartenGrendel het volgende:
Heb je dat nummer al gebeld overigens?
niet eens van "excuuuhuuuse me, maar wat is dit nou weer ?!"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
..hij leert je dus hoe je dyslectisch moet zijn/worden.....lekker makkelijk..extra tijd bij tentamens enzo..quote:
Dat komt dan mooi te laat, ik studeer volgende week donderdag afquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:12 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..hij leert je dus hoe je dyslectisch moet zijn/worden.....lekker makkelijk..extra tijd bij tentamens enzo..
Daarom moet je ook juist bellen! Dan kun je het leren. Is hartstikke handig, je hoeft je nooit meer om spelling druk te maken, en dan heb je ook altijd nog die mythe dat dyslectici op andere gebieden bovengemiddeld slim zijn, die kun je ook handig exploiteren.quote:
Bellen dus.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:13 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi te laat, ik studeer volgende week donderdag af.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:54 schreef peleetje het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij een kurcus disleksie ?
hoe krijg ik disleksie?
Wat kan ik met disleksie?
hoe pas ik disleksie toe in de dagelijkse werkzaamheden?
of hoe ik er mee om moet gaan...?
of
of
of
vaaaaaaaag
Nee want jij hebt het briefje mee naar huis genomenquote:
Ik ga het snel terughangenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:18 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Nee want jij hebt het briefje mee naar huis genomen
Ben jij altijd opzoek naar 2e hands spul?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
![]()
Nee, maar ik stond de spulletjes over te laden van de kar naar m'n tas en boven die inlaadplek hangen die briefjes. Mijn oog viel er dus toevallig opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:24 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ben jij altijd opzoek naar 2e hands spul?![]()
Ik zal er even serieus op in gaan (quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:54 schreef peleetje het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij een kurcus disleksie ?
hoe krijg ik disleksie?
Wat kan ik met disleksie?
hoe pas ik disleksie toe in de dagelijkse werkzaamheden?
of hoe ik er mee om moet gaan...?
of
of
of
vaaaaaaaag
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef Toeps het volgende:
Zelfde maker als van deze?
[afbeelding]
Oftewel, hij jat je huis leeg en jij helpt met inladen en geeft hem benzinegeldquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef Toeps het volgende:
Zelfde maker als van deze?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:53 schreef Thetallguy het volgende:
in dat geval, ik had deze nog liggen
[afbeelding]
als ik m in zou toetsen zou ik vast wel 2 cijfertjes omdraaienquote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef Haikuh het volgende:
Nou euh....
Als je logishe nadenkt, kan iemand die dislectie heeft niet eens es fatsoendelijk de tekst lezen (als ie al normaal zou staan, niet eens es) dus nu vraag ik me af, kan ie dan wel het gsm nummer lezen, om een afspraak te maken?
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef Haikuh het volgende:
Nou euh....
Als je logishe nadenkt, kan iemand die dislectie heeft niet eens es fatsoendelijk de tekst lezen (als ie al normaal zou staan, niet eens es) dus nu vraag ik me af, kan ie dan wel het gsm nummer lezen, om een afspraak te maken?
..er is een fundamenteel verschil tussen dyslexie en dyscalculiequote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:54 schreef Haikuh het volgende:
Nou euh....
Je tyft wat lettertjes door elkaar en hop: dyslexiequote:Op vrijdag 1 september 2006 10:41 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
..er is een fundamenteel verschil tussen dyslexie en dyscalculie
.....goed zo!...Het verschil is dus fundamenteel!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:49 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Je tyft wat lettertjes door elkaar en hop: dyslexie
Je tyft wat cijfertjes door elkaar en op: dyscalculie
![]()
sorry, maar ik heb er een handje aan om woorden, die langer zijn dan 6 letters en meer medeklinkers hebben dan klinkers, fout te schrijven...quote:
Nee hoor, hij was alleen wat vergeten. Cursus uitsluitend voor moslims ivm geloofsovertuigingquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |