Bij ons maakt het niet veel uit qua prijs, je kan het beste ff googlen!quote:
Wanneer?? Ik ga begin maart naar Bad Gasteinquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:08 schreef WebForce het volgende:
Vraagje: Materiaal bij reis als extra boeken of op lokatie?
Wil op vakantie naar Bad Gastein, we hebben een optie
hmm ja dan wordt het lastig, maar je kan zeker indien je beginner ben voldoen met een (goedkoper) setje.. dan zou je ondertussen, wanneer je steeds meer ervaren wordt, kunnen sparen voor beter spulliequote:
zelf kopen ben ik vanaf gestapt nadat ik mijn ski's kapot geskied heb... met huren heb je altijd het nieuwste van het nieuwste materiaal (tenminste de zaak waar ik het huur wel) en kun je nog wat experimenteren met verschillende soorten ski's.quote:
Ik huur alleen bij bedrijven waar ze ieder jaar het nieuwste spul in de verhuur hebben en waar je zelf je ski's uit kan zoekenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:47 schreef j0rrit het volgende:
Alleen heb je de kans met huren dat je afgeskied materiaal krijgt. Alle flex is dan uit de ski, ook al ziet hij er nog aardig uit. Daarnaast heb je niet in de hand of je bijvoorbeeld Atomics mee naar huis krijgt of bijvoorbeeld Völkl.
Zelf heb ik zo'n 5 jaar geleden Atomic Bèta Race 9.16SL Titanium gekocht voor ¤750,-. Aangezien ik 3 weken per jaar ski, kost me dit ¤50,- per week. Dit bedrag zal steeds verder afnemen naar mate de ski ouder wordt natuurlijk. Ze zijn nog perfect en geweldig stijf. Iedere 2 weken laat ik ze weer prepareren voor 2 tientjes en klaar!
Kom maar op met die huurbedragen.
je kan er in ieder geval schaatsenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik ga eind feb naar westendorf![]()
Deze foto is van 31-12-06...
[afbeelding]
Hmmmmmmm veel sneeuw![]()
Eens.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:23 schreef Gstyles het volgende:
Zelf board ik nu alweer 6 jaar en ik ben vanaf het begin bezig op een setje.. dat wil ik ook wel een keer vervangen, maar tot nu toe aardig veel plezier mee gehad. De set was indertijd 300 eurie (ja omgerekend dan).. Wel heb ik het zelf onderhouden (waxen en randen scherpen) Als je zuinig met je spullen omgaat kun je er lang plezier van hebben..Mijn advies is, koop een mooie set of het nou ski's zijn of een board is. Bij de perry had je een paar jaar geleden ski sets van Atomic, volgens mijn pa die er mee skiet perfect
ben bang dat ik er door heen zakquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:11 schreef nicomart het volgende:
[..]
je kan er in ieder geval schaatsen
heb nog 2 maanden te gaan ongeveerquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef MissHobje het volgende:
Nopg 13 uur en dan naar Solden![]()
enne OOK_gek.. die foto zegt natuurlijk niets![]()
Ik nog 7 weken ofzoquote:
nog een week en dan ga ik naar soldenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:24 schreef MissHobje het volgende:
Nopg 13 uur en dan naar Solden![]()
enne OOK_gek.. die foto zegt natuurlijk niets![]()
ff offtopic; is dat niet heel erg gevaarlijk met de sneeuwcondities daar? (lawines etc)quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:02 schreef Sport_Life het volgende:
ik ga zondagavond weer naar z-frankrijk. Dit keer om te klimmen , maar met de huidige temperatuur valt het nog wel onder "wintersport".
Ik wens je veel sneeuw toequote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:42 schreef nicomart het volgende:
[..]
nog een week en dan ga ik naar solden
Heb echt superveel zin gewoon
Wat moet je nog doen dan ? ik zit al klaar etc..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:51 schreef Oosthoek het volgende:
Ik vertrek over 6 schamele uurtjes. Ben nog niet klaar met mn shit regelen, moet nog slapen en dan 10 uur rijden. Fuck zis.
Heb net mn tas ingepakt, artikelen uitgeprint voor mn scriptie (zodat ik nog kan studeren na het skiën, yeah rightquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat moet je nog doen dan ? ik zit al klaar etc..
ben gewoon zowaar een keer helemaal netjes op tijd qua planning
Jij ook veel plezier, sneeuw en een heerlijke tijd toegewenst..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:36 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik wens je veel sneeuw toeen gezelligheid
Lekker kut met stappen?! Wij gaan naar Mayrhofen, huis in het centrum, 400m v/d skilift. (je kan in Mayrhofen ook niet op de piste zitten aangezien ze geen dalafdaling hebbenquote:Op zondag 7 januari 2007 00:52 schreef Knoekie het volgende:
Ik ga naar Saalbach/Hinterglemm, hebben we een huis op de piste
We gaan maar 1 keer stappen. En dan moeten we alleen 2 km naar beneden lopen. En dan met een bus stukje rijden. Ja, dat omhoog lopen is niet zo leukquote:Op zondag 7 januari 2007 01:02 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Lekker kut met stappen?! Wij gaan naar Mayrhofen, huis in het centrum, 400m v/d skilift. (je kan in Mayrhofen ook niet op de piste zitten aangezien ze geen dalafdaling hebben)
Och wij zitten in een huis met 50 man, dus gezellig is het wel. En het is een wintersport vakantie héquote:Op zondag 7 januari 2007 10:11 schreef nicomart het volgende:
Vind toch dat het stappen er ook een beetje bijhoort. Zou het dus ook totaal niet geschikt vinden zoals jij hebt..
Echt hoog kunnen we waarschijnlijk niet klimmen idd, maar we hebben gebiedjes die beginnen bij zeeniveauquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:15 schreef Public_NME het volgende:
[..]
ff offtopic; is dat niet heel erg gevaarlijk met de sneeuwcondities daar? (lawines etc)
Waar koop je dat soort mutsen?!quote:Op zondag 7 januari 2007 16:49 schreef ook_gek het volgende:
ik heb mijn wintersport mutsen al klaar liggen![]()
3 kippen en 1 monster met een lange tocn![]()
internetquote:
Die zijn wel melig jaquote:Op zondag 7 januari 2007 17:14 schreef ook_gek het volgende:
de laatste 3 heb ik hier besteld.
http://www.feestnummers.nl/
had ze in 3 dagen in huis![]()
ok das wel lachen dan.. Maar ja wintersport.. Ik ga in de zomer ook altijd voor de cultuur naar de zonquote:Op zondag 7 januari 2007 13:52 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Och wij zitten in een huis met 50 man, dus gezellig is het wel. En het is een wintersport vakantie hé![]()
10 feb ga ik alquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Wanneer?? Ik ga begin maart naar Bad Gastein![]()
Ah leuk! Wel even een verslagje posten als je terug bent he!quote:Op zondag 7 januari 2007 22:56 schreef WebForce het volgende:
10 feb ga ik al. Heb afgelopen vrijdag geboekt!
Ga ik zeker doen!quote:Op maandag 8 januari 2007 09:11 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ah leuk! Wel even een verslagje posten als je terug bent he!
quote:Op zondag 7 januari 2007 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ga met m'n ouders en vriend met de auto. Vrijdag 's ochtends vroeg weg, 's avonds ergens net voor of net over de Oostenrijkse grens overnachten (moeten we nog even boeken), zodat we zaterdagochtend op tijd in Bad Gastein zijn.quote:Op maandag 8 januari 2007 09:14 schreef WebForce het volgende:
Ga ik zeker doen!
Hoe en waar ga jij precies?
Ik reis met de trein en verblijf in een appartement (we zijn met z'n drieen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |