Wordt de eerste keer dus echt voorpret kan ik nog niet hebben, ben benieuwd of ik het leuk ga vinden. Ga wel een keertje een introductieles pakken bij Snowworldquote:Op vrijdag 10 november 2006 13:45 schreef linebear het volgende:
niemand meer voorpret ?!
nog 55 dagen trouwens
Saint Sorlin d'Arves maakt deel uit van Les Sybelles. Onder dit gebied vallen onder andere La Toussuire en Le Corbier, waar touroperator Husk diverse reizen naar organiseert. Saint Sorlin d'Arves is met 120km piste het grootste gebied binnen Les Sybelles, wat 310km piste totaal te bieden heeft.quote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef Keano het volgende:
Wij gaan met 10 man richting Saint Sorlin d'Arves
Heb echt nog nooit van het plaatsje gehoord, heeft er hier iemand ervaringen?
Geen entree, maar biertjes op de berg zijn nooit zo goedkoop. Reken maar op een euro of drie ofzo.quote:Op woensdag 15 november 2006 19:32 schreef Piwie het volgende:
We gaan waarschijnlijk naar Mayrhofen in Oostenrijk.
Ik ga met vrienden me dus we zullen gegarandeerd gaan apres skien!! Maar het apres skien lijkt me toch niet zo heel duur, ofwel?? Ik neem aan dat je geen entre hoeft te betalen bij die kroegjes?!
Nog tips, ik ga 27 januari naar Zell am See.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:02 schreef Vogue het volgende:
In Oostenrijk vind ik Kaprun en Zell am See leuk.
Oostenrijk is geen Frankrijk. Een busreis naar Mayerhofen + acco + pas voor 200 euro ga je never nooit vinden. Aleen de pas kost waarschijnlijk al bijna 200 euro Biertje gaat volgens meer richting de 4 euro voor 0,4. Vergeet eventuele lessen niet.quote:Op woensdag 15 november 2006 21:13 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Geen entree, maar biertjes op de berg zijn nooit zo goedkoop. Reken maar op een euro of drie ofzo.
Maar op vaste kosten kun je wel wat bezuinigen; een bus+appartement+skipas arrangement heb je soms al voor 200 euro als je niet in de (school)vakanties gaat. Tel daar nog 100 e bij op voor je skihuur, dan kost het je verder alleen wat je daar uitgeeft aan eten en drinken. Dat kan dus ook wel aantikken.
ok, ik heb geen ervaring met Oostenrijk, maar één ding is inderdaad wel zeker, het is altijd duurder dan je denkt.quote:Op donderdag 16 november 2006 12:17 schreef kaputwiehund het volgende:
[..]
Oostenrijk is geen Frankrijk. Een busreis naar Mayerhofen + acco + pas voor 200 euro ga je never nooit vinden. Aleen de pas kost waarschijnlijk al bijna 200 euro Biertje gaat volgens meer richting de 4 euro voor 0,4. Vergeet eventuele lessen niet.
yeah, t hoort bij les sybellesquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:15 schreef Keano het volgende:
Wij gaan met 10 man richting Saint Sorlin d'Arves
Heb echt nog nooit van het plaatsje gehoord, heeft er hier iemand ervaringen?
Igluski - snow historyquote:Op zondag 19 november 2006 15:57 schreef Schuifpui het volgende:
Iemand een idee waar ik gemiddelde sneeuwhoogtes in een bepaald gebied voor bepaalde data kan vinden? Ik ben namelijk wel benieuwd naar de sneeuwzekerheid in de periode half - eind december. We gaan trouwens naar Le Corbier in Les Sybelles. Op dit moment ligt er op de berg wel wat sneeuw en wordt er ook wel redelijk wat sneeuw verwacht de komende week, maar in het dorpje zelf wil het nog niet echt opschieten, overdag worden temperaturen van 13 graden gehaald en vorige week zelfs 19.![]()
Dank jequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |