Professioneel, hobbyist of amateur? Toon je fotografie of digital art werk, stel je vragen en deel je kennis. Ook over de gebruikte apparatuur, software, workflow, photoshop, lightroom enzovoort. Iedereen is welkom, maar houd er rekening mee; we zijn alti
Ik ben sinds een paar maanden met fotograferen bezig, heb een Canon EOS 350D aangeschaft en ben van alles en nog wat aan het fotograferen. Zo ook op de Tilburgse kermis. Omdat ik zelf vind dat het wel redelijke foto`s zijn en omdat ik veel foto`s van anderen bekijk hier op FOK!, dacht ik dat het wel eerlijk was om ook wat foto`s die ik zelf gemaakt heb hier neer te zetten.
Voel je vrij om kritiek te geven....
1.
2.
3.
4.
I spent a lot of my money on booze, birds and fast cars, the rest I just squandered.
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
Bij de eerste foto heb je mooi gebruik gemaakt van de pruik als natuurlijke kadering, en die blik is gewoon lekker nichterig. De 2e en 3e ogen niet echt lekker scherp, en hebben net ff te veel/ te drukke achtergrond imho. DIe laatste is dan wel weer leuk.
Beetje onscherp, maar waar ik me persoonlijk een beetje aan stoor is dat waar je de foto van maakt, niet helemaal op de foto staat, bijvoorbeeld bovenkant van een hoofd is afgesneden, beginners dingetje misschien, tip : maak dit soort foto's op staand formaat, voor mensen vind ik dat beter.
Ik vnd het jammer dat niet alle foto's zo mooi contrastrijk lijken als de laatste. Die straalt voor mij het meste uit, nl. Wat nabewerking had ook geen kwaad gekund.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards