abonnement Unibet Coolblue
pi_2748155
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 16:31 schreef Roache_ het volgende:
Hoe kom je hier nu weer bij?!?!
Gewoon voor het schrik effect. Een keer een rat laten lopen, kevers, enz enz enz. Maar dan alleen aan arm he
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2002 @ 20:04:47 #52
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2748179
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 20:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een keer een rat laten lopen,...
En dan zeker zo'n lief broertje van die lieve witje ratjes die in die buis zaten? Nee bedankt, stel je voor dat ze weer op zijn staartje trappen. Zielig!
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2748375
Ja Danny, wat zal BB ons in 2002 brengen?
Ed is ok.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 22:35:38 #54
19319 weyden
viruseliminator
pi_2750331
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 19:59 schreef Cynix ® het volgende:
Er moeten nog wel wat dames bij, hoor.
Ik ben een dame! Foei Cynix, lees je geen profielen. Hoe is het met roken. Ben je ook gestopt 1 jan.?
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2002 @ 23:26:47 #55
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2751264
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 22:35 schreef weyden het volgende:
Ik ben een dame! Foei Cynix, lees je geen profielen.
Dacht je dat ik dat niet wist? Ik hou alles bij, hoor. Alleen nog wat meer dames, anders zit iedereen achter jullie aan.
quote:
Hoe is het met roken. Ben je ook gestopt 1 jan.?
Eeeh, het heeft mijn aandacht.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 9 januari 2002 @ 00:54:28 #56
19319 weyden
viruseliminator
pi_2752291
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 23:26 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Dacht je dat ik dat niet wist? Ik hou alles bij, hoor. Alleen nog wat meer dames, anders zit iedereen achter jullie aan.
[..]

Eeeh, het heeft mijn aandacht.


mooi gesproken en misschien vinden we dat wel leuk al die mannen achter ons aan
pi_2752407
Edit: Ik las weer eens te snel
pi_2766819
heeft iemand zich al opgegeven
Pluk de dag voordat iemand anders het doet ;-)
pi_2770654
Moi .
das tv
Doh..
  vrijdag 11 januari 2002 @ 08:53:20 #60
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2779372
Captains principe nog meer uitdiepen.

Captain is gedurende de eerste drie weken van zijn captainsschap onschendbaar. Dus kan niet worden weggestemd. De geen die de captain van zijn troon wil stoten moet een 1 op 1 batttle met de captain aangaan. Wint hij/zij deze battle dan wint hij/zij het captainsschap.

  vrijdag 11 januari 2002 @ 15:41:51 #61
19319 weyden
viruseliminator
pi_2783874
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 08:53 schreef marky het volgende:
Captains principe nog meer uitdiepen.

Captain is gedurende de eerste drie weken van zijn captainsschap onschendbaar. Dus kan niet worden weggestemd. De geen die de captain van zijn troon wil stoten moet een 1 op 1 batttle met de captain aangaan. Wint hij/zij deze battle dan wint hij/zij het captainsschap.


Ik vind dat wel een goede
  zondag 13 januari 2002 @ 21:35:45 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2805409
Er moet geld te verdienen zijn met kantwissel battles.

Als een groep een battle wint moet er geld verdient kunnen worden voor de uiteindelijke pot. Zodat door het hele programma door er meer spanning op die battles zit.
Ook moet er vaker, zoals als het met de Smart ging, een persoonlijke prijs te winnen zijn.

De weekopdrachten moeten terug komen maar alleen voor de arme kant. Die kunnen met die week opdrachten extra budget winnen voor als ze weer aan de rijke kant komen. Verliezen ze die battle dan gaat het budget naar de al zittende partij in rijk.

Gewoon weer terug naar twaalf personen. Er is nu wel gebleken dat als er geld tegenover staat de drang om weg te gaan steeds kleiner wordt dus er hoeven ook geen mensen meer achter de hand te worden gehouden.

Het nomineren moet nu tijdens de donderdagliveuitzending en in da face, dus niet meer in de DBK. De exit vind dan gewoon weer de donderdag erop plaats.

Ook moeten er weekpolls over de populariteit worden gehouden en die moeten ook bekend worden gemaakt in het huis. Hierdoor zal de strijdt om de populariteit verhevigen met alle gevolgen van dien.

  maandag 14 januari 2002 @ 00:50:32 #63
19319 weyden
viruseliminator
pi_2807812
Marky ik vind dat jij in de regie moet. Je hebt goede ideeen, misschien is dat nieuwe program op SBS ook wat iets met fear, hoorde daar wat over. Komt geloof ik op een donderdag. Gezien. Kan je meenemen in je plannen. Succes. Maar zit je eenmaal in de regie mag je geen voorkeur voor bewoners hebben. Zou dat lukken???
  maandag 14 januari 2002 @ 00:54:24 #64
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_2807844
quote:
Op maandag 14 januari 2002 00:50 schreef weyden het volgende:
Marky ik vind dat jij in de regie moet. Je hebt goede ideeen, misschien is dat nieuwe program op SBS ook wat iets met fear, hoorde daar wat over. Komt geloof ik op een donderdag. Gezien. Kan je meenemen in je plannen. Succes. Maar zit je eenmaal in de regie mag je geen voorkeur voor bewoners hebben. Zou dat lukken???
Nee dat zou niet lukken maar dat maakt het alleen nog maar spannender als er één een voorkeursbehandeling krijgt.
  dinsdag 15 januari 2002 @ 14:18:35 #65
1088 @nette
Liever eigenwijs
pi_2823324
Volgens mij wordt Big Brother levendiger als de battles extreem veel zichtbare voorbereiding vereisen: jongleren, diaboloën, op zo'n eenwielfietsje, op van die hoge stelten lopen, iets leren (postcodes, gedicht, toneelstuk), gezamelijk eenvoudig muzieknummer uitvoeren met verschillende instrumenten, of knutselen: zo'n lego-battle, waarbij iets op schaal gebouwd moet worden of met krantenpapier een brug bouwen die een mens kan dragen... Noem maar op, in elk geval zo dat ze een week heel intensief moeten werken om de battle te kunnen halen. Dan kunnen ze ook elkaar gaan verwijten dat ze niet genoeg oefenen, is het verlies van een battle ècht iemands schuld. Dan wordt er ten minste wat minder futloos op een bank gehangen.

Veel meer battles, ook persoonlijk waardoor er één persoon van arm naar rijk moet, en omgekeerd. (Waarbij BB dan manipuleert om iets van evenwicht te houden, zodat wij weer topics kunnen openen om daarover te zeuren).

En Rica had ook een goed idee bij een ander topic over dit onderwerp: laten stemmen door fiches in een schaaltje te doen in een aparte ruimte, wel onder het oog van de camera (ons dus), zodat mensen konden gaan controleren of er al fiches in hun schaaltje lagen, of konden gaan manipuleren en reageren als er te veel (of te weinig, dat hangt af waar over gestemd wordt) fiches in hun nominatiebakje kwamen.

  † In Memoriam † woensdag 16 januari 2002 @ 20:34:36 #66
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_2837838
Deze ook maar hier:
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 15:43 schreef muisje26 het volgende:
Volgens mijn bestaat er nog niet zo'n topic, vandaat ik een nieuwe open....

Maar stel je voor dat er een BB4 zou komen hoe zou die er dan uit moeten gaan zien.
Ik heb bastensvol ideeën o.a het volgende:

Een basiskamer van 6 bij 7 m, waar alles in is. Kleine keuken, 1 bankje en slaapspullen (luchtbedden, slaapzakken etc.) Buiten is er een tuin, waar ze eten kunnen verbouwen en een dixi (chemisch toilet)en een (koude) douche.
In die basiskamer zitten allemaal deuren. Dan komt er een battle of opdracht en als ze die goed hebben, wordt er 1 deur geopend (als eerste die van een gewone toilet), hoe meer opdrachten ze goed hebben, hoe meer deuren er geopend worden (bvb slaapkamer, douche, luxe keuken) De opening van de deuren gaat op de volgorde van luxe. Als er een opdracht mislukt dan gaat de laatste deur die geopend is weer dicht.
Ze blijven wel 1 team...... dus het is een beetje arm/rijk in 1.
Wat vinden jullie ervan?????


En hebben jullie ideeën erover????????????????

[afbeelding]


Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_2837921
quote:
Op woensdag 16 januari 2002 20:34 schreef Cynix ® het volgende:
Deze ook maar hier:
[..]
*blurp*
Doh..
pi_2839106
You cant trun me on !
oops dit is waarschijnlijk <----schrijf je dat zo ?
waarscheinlijk <--- nah das nie goed
waarschijnleik <-------- nah dat ook nie
okeej ..ik ben over tuicht

*heel vreselijk gemeen lachje van deze kant*

You cant turn me on

Doh..
  donderdag 17 januari 2002 @ 11:00:35 #69
20672 muisje26
Here you stand victorious
pi_2843162
Maar stel je voor dat er een BB4 zou komen hoe zou die er dan uit moeten gaan zien.
Ik heb bastensvol ideeën o.a het volgende:

Een basiskamer van 6 bij 7 m, waar alles in is. Kleine keuken, 1 bankje en slaapspullen (luchtbedden, slaapzakken etc.) Buiten is er een tuin, waar ze eten kunnen verbouwen en een dixi (chemisch toilet)en een (koude) douche.
In die basiskamer zitten allemaal deuren. Dan komt er een battle of opdracht en als ze die goed hebben, wordt er 1 deur geopend (als eerste die van een gewone toilet), hoe meer opdrachten ze goed hebben, hoe meer deuren er geopend worden (bvb slaapkamer, douche, luxe keuken) De opening van de deuren gaat op de volgorde van luxe. Als er een opdracht mislukt dan gaat de laatste deur die geopend is weer dicht.
Ze blijven wel 1 team...... dus het is een beetje arm/rijk in 1.
Wat vinden jullie ervan?????

pi_2862029
Een korte uitzending ,half uurtje net als nu ,en s`nachts een lange uitzending van plm 2 uur in plaats van telsell.
Een beetje saai is dan niet erg , en volgens mij toch wel grote kans op redelijke kijkdichtheid.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')