Ik wacht nog even met aanschaffen tot ik loon heb gehad. Had afgelopen week flink uitgegeven aan mijn mountainbike. Nog een paar weken wachten dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:43 schreef SlaggY het volgende:
Ik heb gister ook rFactor gekocht, en direct de F1 2005 mod geinstalleerd. Ik vind het het geld echt zeker waard, vooral als je ziet hoeveel mods er voor zijn.
Zie ik het goed en is die gratis???quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:32 schreef maniack28 het volgende:
Voor F1 Challenge 99-02 is er wel een 2005 update:
http://www.simracingworld.com/files/?File=1393
heb je screenshots, of een forum/site met screens?quote:Op zaterdag 2 september 2006 09:43 schreef SlaggY het volgende:
Ik heb gister ook rFactor gekocht, en direct de F1 2005 mod geinstalleerd. Ik vind het het geld echt zeker waard, vooral als je ziet hoeveel mods er voor zijn.
Dat ken ik nietquote:Op maandag 9 juli 2007 00:02 schreef Evil_Jur het volgende:
Met de engine van DiRT moeten ze wel wat leuks kunnen doen denk ik, maar daar heb je wel een dikke pc voor nodig.
Volgens mij wel in opties, maar met het keyboard word je wagen dan onbestuurbaar. Ik ben meestal te lui om mijn stuur te pakken, dus ik Quickrace vaak gewoon met het keyboard. Ik vind het om eerlijk te zijn bijna even uitdagend als met een stuur, om voor die tienden van secondes te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:23 schreef Treveo het volgende:
In GP4 kan je toch nooit dat stuurhulpje uitzetten, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |