Ik heb met het orgneel, veel plezier gehad. met de 2005 mod iets minder, het ziet er mooi uit maar je auto glijd heel erg in de bochten. Maar met 2005 op monaco op het niveau ace, vanaf achteraan beginnen, en dan in 13 rondes de race proberen te winne vind ik wel leuk om te doenquote:Op dinsdag 27 juni 2006 22:08 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb het spel gisteren geïnstalleerd maar vind er niks aan
Je moet wel de link hebben die ik hier vlak boven heb gegeven.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:00 schreef deliberator het volgende:
GP4gamer site doet het niet.
Kan je ergens anders zo'n mod downloaden?
Graag met NL handleiding o.i.d.
Heb zitten k*tten met een italiaanse en kon toen GP4 opnieuw installeren.
Kun je ff uitleggen hoejij het geinstalleerd hebt?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:09 schreef MosPos het volgende:
[..]
Je moet wel de link hebben die ik hier vlak boven heb gegeven.
Hier wat screens van Tony's 2006 mod. hij stond hier qua grapichs op medium, het kan dus nog wel mooier.
met Paint.Net aangepast:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Orginele:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Deze mod heeft alle auto's en coureurs van 2006, de banen blijfen gelijk.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:17 schreef deliberator het volgende:
[..]
Kun je ff uitleggen hoejij het geinstalleerd hebt?
Ik krijg namelijk alleen maar de nieuwe auto's en niet de banen van 2006.
Klere zooi.
Wordt er geen wijs uit, en al helemaal niet uit die CSM 1.26
dus je hebt niet bagrein erin en shanghai?quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:30 schreef MosPos het volgende:
[..]
Deze mod heeft alle auto's en coureurs van 2006, de banen blijfen gelijk.
Die kan je wel appart downloaden. Er zijn ook wel season packs met banen. Op die screenshots bovenaan, zie je de aangepaste chicane van Monaco, die mod. heeft alle 2006 banen, alleen het geluid en de busturing vind ik slecht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:07 schreef deliberator het volgende:
[..]
dus je hebt niet bagrein erin en shanghai?
Zonde![]()
Beetje onzin om hem te installeren.
gaat mij puur om de nieuwe banen en gewijzigde bestaanden banen.
GP3 had je tenminste nog seasonpacks
waar vandaan dan?quote:Op vrijdag 1 september 2006 14:15 schreef Atreidez het volgende:
Je kan Bahrein en Turkey downloaden voor gp4 hoor, vooral Turkey is leuk om te rijden
Als ik die banen in het spel zet, en ik start de 2006 mod (die het nu ff niet doetquote:Op vrijdag 1 september 2006 15:01 schreef Atreidez het volgende:
Bahrein 2006
Turkey 2006
Uitleg staat in de zipjes. Gebruik trouwens gpxpatch bij je GP4 en zet die op debugmode low.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |