Wie stuurt er nu om 7:32 zo'n vieze sms en dan ook nog eens via een domme online sms dienstquote:Ik heb zin om in je te porren... xxx gr mangodi
Wat is je nummer dan krijg je van mij een lief smsjequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:44 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wie stuurt er nu om 7:32 zo'n vieze sms en dan ook nog eens via een domme online sms dienst
Is dit de hijgersmanieer anno 2006![]()
Bah een vieze gore neuspeuterende vinger in mijn zij!!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:45 schreef GI het volgende:
Mangodi denk ik.
En hij wil je porren. Dat jij er wat sexueels aan koppelt is je eigen schuld. Hij wil gewoon zijn vinger in je zij porren.
Ik denk niet dat Mangodi je zij bedoeldequote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:49 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Bah een vieze gore neuspeuterende vinger in mijn zij!!![]()
gadverdamme inderdaad, wie zou er op het idee komen om in jou te willen porrenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:44 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Wie stuurt er nu om 7:32 zo'n vieze sms en dan ook nog eens via een domme online sms dienst
Is dit de hijgersmanieer anno 2006![]()
Vraag ik mij nu dus ook af! Die gedachte alleen alquote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:01 schreef Inorbit het volgende:
[..]
gadverdamme inderdaad, wie zou er op het idee komen om in jou te willen porren![]()
![]()
Ik zie er anders toch een gans leuke fotoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:46 schreef soppig het volgende:
geen foto's in je fotoboek, dus ik kan niet beoordelen offie gelijk heeft![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |