Mario kart is wel leuk, ik dacht, yes uitgespeeld. Crap, krijg ik de mirror mode nog...quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:45 schreef McGilles het volgende:
Ik heb de volgende games niet uitgespeeld:
Mario Kart
AW:DS (nog 2 uurtjes en dan deze ook op hard mode)
Tetris (valt hier iets uit te spelen?)
Meteos (net nieuw)
Kirby (net nieuw)
En de volgende wel:
NSMB
Big Brain Academy (alles platina)
Ik ben niet echt iemand die elk spel gaat uitspelen voordat ik een nieuwe haal
neeneequote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef netto_m het volgende:
96 (mirror 192), Jup dat zijn er wel wat.
Heb MK nog niet, maar wiil hem telkens halen, en dan kom ik weer een titel tegen die ik toch net iets interessanter vind. Als er eens een rustige maand is qua releases, haal ik hem.
tis toch nog anders dan alles zelf unlockenquote:Op zondag 3 september 2006 10:27 schreef BMH het volgende:
De karts kun je simpel weg unlocken in multiplayer door van iemand die een kart heeft die jij nog niet hebt te winnen. punt
Ik niet zo veel meer, ik wacht eigelijk op een aantal games die binnenkort uitkomen en dan ga ik weer eens online spelen.quote:Op zondag 3 september 2006 12:11 schreef nlboy het volgende:
Speelt iemand nog wel eens met de DS (lite) online?
Wat is je Friend-Code? (zag die niet staan bij Wiki).quote:Op zondag 3 september 2006 18:50 schreef BMH het volgende:
Ik speel Tetris DS online en hopelijlk vanaf morgen Star fox command
Zegt de hekken sluiter....quote:"That sounds arrogant, maybe, but it's the truth."
Nintendo heeft nooit een technical race gedaan de gameboy was had lage specs de gameboy color de GBA en de DS het is gewoon dat nintendo battery duur belangrijk vind en die mening deel ik. ik hoef geen Gamecube qualiteit graphics als ik er dan maar een uur of 2 kan spelen.quote:"With the DS, it's fair to say that Nintendo stepped out of the technical race and went for a feature differentiation with the touch screen, but I fear that it won't have a lasting impact beyond that of a gimmick - so the long-lasting appeal of the platform is at peril as a direct result of that."
And is failing at that... als je portable entertainment wilt koop dan een iPod dan heb je echt iets goeds (hardware en software goed afgestemd zodat het gebruikers vriendelijk is) en voor portable gaming laat dat aub over aan de echte pro's (lees nintendo die dit helemaal door heeft wat de portable gamer wilt.quote:"Nintendo knows its target audience, because it has really narrowed that down; and it's pretty much defined by a boy or girl's ability to admire Pokemon."
[/qoute]
Hmmm wie heeft er hier nog nooit een pokemon gespeld maar wel een GBA/DS in zijn bezit heeft (just ja genoeg) tevens zijn er meer games dan pokemon die 10x beter zijn (op rocoloco na misschien dat lijkt mij nu wel een aardige game) dan de standaard meuk die de PSP heeft.
[quote]"PSP will elevate portable entertainment out of the handheld gaming ghetto, and Sony is the only company that can do it,"
Hmmm tja het doet wel erg gay aan maar mij maakt dat niet heel veel uit.quote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Je zal dit maar bij een kassa moeten afrekenen.![]()
![]()
[afbeelding]
Tetris DS: 5524-0254-9635quote:Op zondag 3 september 2006 18:56 schreef nlboy het volgende:
[..]
Wat is je Friend-Code? (zag die niet staan bij Wiki).
quote:Op maandag 4 september 2006 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
Je zal dit maar bij een kassa moeten afrekenen.![]()
![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |