gelukkig, heben we dat gehad......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:33 schreef Ezgaroth het volgende:
Zo dat is ook weer achter de rug.
I wonder whyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:05 schreef nonzz het volgende:
Niemand ziet heil in dit topic, al een half uur lang.
Als je het over duvel hebtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:11 schreef StefanP het volgende:
Hoe durven julle de naam des Heer te onteren!
Doe anders gewoon ff nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:15 schreef nonzz het volgende:
Hier kan ik, mooi even, oefenen met de interpunctie die newsman gebruikt in, een ander topic
Tutututututututquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
Wat een godvergeten tering tyfus kuttopic, godverdomme!
Slotje.
Goh. In-gesprek-toontje?quote:
tis altijd lastig als je niet weet waarover je praat........dat mensen geloven is niet jou probleem, maar juist dat mensen een bepaalde religie aanhangen.......als je niet weet wat het verschil is krijg je dit soort aparte opmerkingen......quote:Op donderdag 31 augustus 2006 05:23 schreef Vampier het volgende:
ik schijt op gelovige mensen
Dat ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:13 schreef BertV het volgende:
Het is juist heel christelijk om god er iedere keer bij te halen als je kwaad bent...
niet religieuzen, regilieuse christenen doen dan.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:33 schreef Ezgaroth het volgende:
Ik zie dat steeds vaker.
Dan zit er iemand een scheldparade te hebben waarbij hij langs ongeveer alle ziektes gaat die er bestaan, daarna nog de geslachtsdelen, afkomst, en op het eind een "hevige" knaller onder de noemer godverdomme.
Bij dat laatste woord staat dat tuig pas op en gaat verklaren dat hij dat niet wil horen....
Begin dan gelijk als die pauper kut zegt vuile hypocriet.
Sterf en vlieg in de fik ofzo.
Zo dat is ook weer achter de rug.
Ik ben een goth, die is nieuw, dat concludeer je uit?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:28 schreef nietzman het volgende:
Natuurlijk heb je gelijk, maar zodra een dergelijke stelling van een of andere stinkgoth komt ben ik niet te beroerd om de zijde van de gereformeerde burgertrut te kiezen.
Dus nee TS, je hebt geen punt!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |