Ze zijn best goed hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:45 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap lekker, ik heb het boek niet gelezen, ik doe principieel niet mee aan de hype, dus ik heb geen flauw idee.
Ach, ik reken m goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:47 schreef Supersheep het volgende:
De Heilige Graal? (kuch)
Zijn dat niet gewoon documenten dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik reken m goed
Supersheep +1
Het heilige bloed en de heilige graal
zo nu kan je nog niet slapen
Gooitzen +1!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:51 schreef Gooitzen het volgende:
Holy Grail, Life of Brian, Meaning of Life.
Kingdom zat gewoon in je antwoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:52 schreef BwennieBren het volgende:
Maar ehhhh.... dan heb ik het punt dus NIET verdiend toch?
Slaap lekker, dank voor de vraag. De eerste twee films zijn nogal flauw, meaning of life is erg goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1!
En nu ga ik echt slapen
trusten Gooitzen en Bren!![]()
Terusten Sheepquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1!
En nu ga ik echt slapen
trusten Gooitzen en Bren!![]()
okay ik probeer er nog 1quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:54 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Slaap lekker, dank voor de vraag. De eerste twee films zijn nogal flauw, meaning of life is erg goed.
Wat voor vraag, Brennie?
sorry...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:02 schreef BwennieBren het volgende:
ik weet t niet, echt niet....
ik ga nu ook slapen sheep en Gooitzen. ik wens u beiden een goede nachtrust![]()
Maakt niet uit, ik weet veel van films, maar niet alle filmsquote:
Nee, een Canadese film. In Canada spreken ze ook Frans...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:26 schreef duivelinnetje het volgende:
Is in elk geval een Franse film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |