Ja stom he?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:55 schreef Supersheep het volgende:
[..]
dat zag je pas later?![]()
![]()
Was dat die lili die ook in een James Bond film speelde heel toevallig?
Geen idee, heb je beide films trouwens gezien en zo ja, wat vond je ervan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deel 3 heeft officieel een naam en is 'in production'
-edit
en "On hold indefinitely"
Jazeker wel. Als Nick Nack in "The man with the golden gun"quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:58 schreef BwennieBren het volgende:
Hij heeft volgens mij niet in een JB film gespeeld ...
Ik heb ze beiden gezien en ik vond ze echt geweldig. Vooral ook vanwege de vertellende stem.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geen idee, heb je beide films trouwens gezien en zo ja, wat vond je ervan?
Oh, dat kan ik me niet herinneren, weer wat geleerd....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker wel. Als Nick Nack in "The man with the golden gun"
Ik ben al in slaap gevallen met Dogvillequote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden gezien en ik vond ze echt geweldig. Vooral ook vanwege de vertellende stem.
Mijn broer vond er werkelijk niets aan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:03 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik me niet herinneren, weer wat geleerd....
Die 3e bestaat nog nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:04 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik ben al in slaap gevallen met Dogvilledus ik doe voor die andere 2 maar geen moeite....
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:05 schreef Gooitzen het volgende:
Dogville vond ik mooi, Manderlay minder. Misschien dat Wasington beter wordt. Goedenavond iedereen.
En gaat ook niet komen voorlopig lees ik nuquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die 3e bestaat nog nietZie hierboven
![]()
Mijn redderquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:05 schreef Gooitzen het volgende:
Dogville vond ik mooi, Manderlay minder. Misschien dat Wasington beter wordt. Goedenavond iedereen.
Arm was/is beetje stuk. Ben vandaag gestopt met mijn 15 paracetemol-dieet per dag. Hopelijk kan over drie dagen mijn verband er af. Vond het zelf ook erg jammer om het te missen, maar had er weinig moet op.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Maar 3 is voorlopig op non-actief gesteld voor onbepaalde tijd
Waar was jij op de meet?![]()
Juist, die ja! Heb Fantasy Island nog nooit gezien, maar had op de een of andere manier toch de link gelegd naar die JB film...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jazeker wel. Als Nick Nack in "The man with the golden gun"
Heb alleen Manderlay gezien, maar vond er werkelijk geen ruk aan. Dogville wil ik nog wel altijd een keertje zien, vraag me af of ik daar wel wat aan zal vinden.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb ze beiden gezien en ik vond ze echt geweldig. Vooral ook vanwege de vertellende stem.
Mijn broer vond er werkelijk niets aan.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:09 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Arm was/is beetje stuk. Ben vandaag gestopt met mijn 15 paracetemol-dieet per dag. Hopelijk kan over drie dagen mijn verband er af. Vond het zelf ook erg jammer om het te missen, maar had er weinig moet op.
Zoiets dacht ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:11 schreef BwennieBren het volgende:
[..]Daar mag je toch maar 6 per dag van?
Gooitzen +1quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:11 schreef Gooitzen het volgende:
Denemarken
15! Straks raak je nog verslaafd aan dat spulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:09 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Arm was/is beetje stuk. Ben vandaag gestopt met mijn 15 paracetemol-dieet per dag. Hopelijk kan over drie dagen mijn verband er af. Vond het zelf ook erg jammer om het te missen, maar had er weinig moet op.
Paracetamol is niet verslavend. Wel gevaarlijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1
[..]
15! Straks raak je nog verslaafd aan dat spul
Jep, op advies van broerlief, die arts is. In het ziekenhuis zeiden ze zes per dag, maar dat hielp niet afdoende.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:09 schreef Nembrionic het volgende:
15 paracetamol per dag?
Wat is er met je arm gebeurd? Jammer om te horen trouwens want het was echt heel tof
Heel gevaarlijk, als je er zeventig in de blender met Yoghurt gooit.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paracetamol is niet verslavend. Wel gevaarlijk.
Ow? Altijd gehoord dat je lichaam er verslaafd aan kan raken als je het vaak en veel sliktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Paracetamol is niet verslavend. Wel gevaarlijk.
Hiep hoi!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:12 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1
[..]
15! Straks raak je nog verslaafd aan dat spul
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |