En hij vond een paar ibuprofen's of Aleve's niet beter?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:13 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Jep, op advies van broerlief, die arts is. In het ziekenhuis zeiden ze zes per dag, maar dat hielp niet afdoende.
Ik heb de boel zwaar gekneusd, aangereden door een auto. Nu kan ik na een week mijn arm weer een beetje gebruiken, gelukkig was het mijn linker.
Dat heb ik net nog gezien, dus daar ga ik niet op antwoordenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:15 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hiep hoi!
Hoe heet de serie van Von Trier over een ziekenhuis? (erg goed trouwens, een aanrader!)
15 paracetemol, plus vijf ibuprofen. Ik geloof mijn broer maar, die heeft er acht jaar voor gestudeerd...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hij vond een paar ibuprofen's of Aleve's niet beter?
Dank, dank!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:17 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat heb ik net nog gezien, dus daar ga ik niet op antwoorden
En in de categorie gezellig:
"Het is erg belangrijk om de doseringsaanbevelingen zorgvuldig te volgen, want de normale maximale gebruiksdosis van paracetamol zit niet zover van een giftige of zelfs levensgevaarlijke dosis af: er is een geringe therapeutische breedte. Bij meer dan 20 tabletten van 500mg op een dag is het onder bepaalde omstandigheden al mogelijk dat er zodanige schade aan de lever toegebracht wordt dat men hieraan kan overlijden. Dit gaat niet op een prettige manier en duurt dagen tot weken. Doordat het erg eenvoudig is over grote hoeveelheden paracetamol tabletten te beschikken wordt het middel vaak gebruikt bij een poging tot zelfdoding."
Was niet vervelend bedoelt, dat dat iig duidelijk isquote:
Maar doordat ik net op de imdb pagina van von Trier zat weet ik t, anders wist ik niet eens dat die hij aan die mini-serie had meegewerkt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:22 schreef Gooitzen het volgende:
Schaapje, volgens mij kan je gewoon het antwoord geven.
Klopt, alles door elkaar. Iets bovennatuurlijks, humor, drama. Erg goed. Jammer dat het van King is, dat wist ik niet. Ik heb het in twee avonden in de bioscoop gezien (Poelestraat in Groningen, beste bios ooit).quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:25 schreef BwennieBren het volgende:
Ja, ja ik kraak want ik heb de serie op TV gezien....over kinderen die dood zijn gegaan, spookserie van Stephen King weet ff de naam niet meer.... is ook te huur.... mag ik het punt?![]()
The Kingdom.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:28 schreef BwennieBren het volgende:
Kingdom Hospital!!!
1000x dank Sheep
Da's vreemd, in de videotheek is hij te huur als Kingdom Hospital, maar goed wat voor een vraag willen jullie?quote:
Nou ja dit staat op moviemeterquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:34 schreef Gooitzen het volgende:
film? literatuur?
Ik meen dat dat de titel was, net als imdb. Misschien een subtitel.
Dat boek jaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:39 schreef Gooitzen het volgende:
De Da Vinci Code van Dan Brown?
dat is iig de opvolger van het Bernini Mysterie, maar ik denk niet dat je dat zoekt? Heilige graal zal het ook wel niet zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:38 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Nou ja dit staat op moviemeter
[afbeelding]
Op welk boek is de Da Vinci Code gebaseerd?
Je hebt het bijna goed Sheepquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:43 schreef Supersheep het volgende:
Ow, we hebben het over 2 verschillende dingen gehad zie ik nu
Riget (The Kingdom) http://www.imdb.com/title/tt0108906/
Kingdom Hospital http://www.imdb.com/title/tt0324864/
The Kingdom is dus een verhaal (en film) van von Trier, dat in Kingdom Hospital deels door King is aangepast.
[..]
dat is iig de opvolger van het Bernini Mysterie, maar ik denk niet dat je dat zoekt? Heilige graal zal het ook wel niet zijn.
Ik ga slapen (ik wacht voor de zekerheid nog heel even totdat mijn antwoord foutgekeurd wordt), dus nu echt welterusten!![]()
Ze zijn best goed hoorquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:45 schreef Gooitzen het volgende:
Slaap lekker, ik heb het boek niet gelezen, ik doe principieel niet mee aan de hype, dus ik heb geen flauw idee.
Ach, ik reken m goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:47 schreef Supersheep het volgende:
De Heilige Graal? (kuch)
Zijn dat niet gewoon documenten dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:49 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Ik reken m goed
Supersheep +1
Het heilige bloed en de heilige graal
zo nu kan je nog niet slapen
Gooitzen +1!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:51 schreef Gooitzen het volgende:
Holy Grail, Life of Brian, Meaning of Life.
Kingdom zat gewoon in je antwoordquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:52 schreef BwennieBren het volgende:
Maar ehhhh.... dan heb ik het punt dus NIET verdiend toch?
Slaap lekker, dank voor de vraag. De eerste twee films zijn nogal flauw, meaning of life is erg goed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1!
En nu ga ik echt slapen
trusten Gooitzen en Bren!![]()
Terusten Sheepquote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:53 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gooitzen +1!
En nu ga ik echt slapen
trusten Gooitzen en Bren!![]()
okay ik probeer er nog 1quote:Op donderdag 31 augustus 2006 03:54 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Slaap lekker, dank voor de vraag. De eerste twee films zijn nogal flauw, meaning of life is erg goed.
Wat voor vraag, Brennie?
sorry...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:02 schreef BwennieBren het volgende:
ik weet t niet, echt niet....
ik ga nu ook slapen sheep en Gooitzen. ik wens u beiden een goede nachtrust![]()
Maakt niet uit, ik weet veel van films, maar niet alle filmsquote:
Nee, een Canadese film. In Canada spreken ze ook Frans...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 04:26 schreef duivelinnetje het volgende:
Is in elk geval een Franse film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |