op je knieenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:12 schreef Jaco90 het volgende:
Gewoon je piemel in haar gezicht duwen. She'll understand the message.
1 persoons bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:14 schreef remlof het volgende:
waarom zou je je vriendin je bed uitschoppen
het gebeurt niet zo vaak dat ze hier slaapt en dan leg ik wel ff een matras neerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:20 schreef remlof het volgende:
[..]
dan heb je de volgende keer weer hetzelfde probleem
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het gebeurt niet zo vaak dat ze hier slaapt en dan leg ik wel ff een matras neer
het gaat steeds vaker gebeuren, geloof me maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef welkominspace het volgende:
[..]
het gebeurt niet zo vaak dat ze hier slaapt en dan leg ik wel ff een matras neer
dat doe ik vaak genoegquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:22 schreef donnahvh het volgende:
[..]
je kan beter zelf voor matras spelen
ach dan blijf ik elke keer wel wakker als het nodig is of we wisselen omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
het gaat steeds vaker gebeuren, geloof me maar
daarom moet ik het ook lief doen of gewoon naast haar kruipenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef the_witch het volgende:
Als ik uit bed geschop word dan ga ik gewoon niet meer terug voor een volgende keer.
he da's grappig zo lang duren mijn relaties ook meestalquote:
ervaring?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:26 schreef the_witch het volgende:
Als ik uit bed geschop word dan ga ik gewoon niet meer terug voor een volgende keer.
nee dit is wel serieusquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef politiemelk het volgende:
[..]
he da's grappig zo lang duren mijn relaties ook meestal
Mên een tweepersoonsbed is zo lekkerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:24 schreef welkominspace het volgende:
[..]
ach dan blijf ik elke keer wel wakker als het nodig is of we wisselen om
yup zij heeft er een daarom slaap ik vaker bij haar dan anders omquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mên een tweepersoonsbed is zo lekker![]()
![]()
![]()
ik ga voorlopig denk ik toch niet naar bedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:41 schreef naamloos.txt het volgende:
gewoon lekker lepeltje-lepeltje.
1 persoons bed is veeeel knusser dan 2.
alleen 2 slaapt wat beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |