Je bent de bestequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:45 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Zelf gemaakt, met een Powershot A20![]()
Ja, met IE lukt het wel.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:31 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je zou een opendir moeten zien, ik zie em wel in iedergeval...
Die heb ik echt zelf gemaaktquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:52 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Heel mooi! Heb je die echt zelf gemaakt???
Nicequote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:53 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die heb ik echt zelf gemaaktOrigineel formaat heb ik overigens ook nog wel, dit zijn uitsnedes.
Thanksquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nice....dan blijft de text in je ava nog even staan
![]()
jammerquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ga de redirect trouwens weer op de opendir zetten, is nu wel weer lang genoeg open geweest![]()
Kan em wel open laten, maar het probleem is dan dat mensen de boel leeg gaan rippen en het mij dataverkeer kost.quote:
yup ze zorgen maar voor hun eigen spulquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan em wel open laten, maar het probleem is dan dat mensen de boel leeg gaan rippen en het mij dataverkeer kost.
zijquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:13 schreef welkominspace het volgende:
mijn tv gaat ook ff aan
waar koop je dat?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:20 schreef The_Terminator het volgende:
Kijk eens wat ik net vond:
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat het over datum is![]()
okquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:23 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Weet ik niet, kwam het beneden tegen. Zou ik ff aan de vriend van mijn moeder moeten vragen![]()
bij mij nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, en de frituur is aan het opwarmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |