Dan valt het mee inderdaad.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Veel granen, veel eiwit, veel zuivel en dit is dan het resultaat.
Oh ja en een kwart kilo biefstuk
waarom zit je nog op fok dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:34 schreef gateh het volgende:
kut, me pr0n is net pas gerepareerd, bedankt usenet.
Hij wilde het melden om "stoer" te zijn maar werkt niet.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:35 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
waarom zit je nog op fok dan?
trustenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:38 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder gaat maar weer eens naar bed.
Anders kom ik nooit in een goed ritme
Doeg![]()
Hoi T_Tquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:37 schreef The_Terminator het volgende:
Gelukkig ben ik morgen en overmorgen vrij, kan ik tenminste lekker bier drinken en Fok!ken![]()
Jawelquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:42 schreef welkominspace het volgende:
we gaan nu toch niet opeens allemaal dood he?
Neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg spam, dus ik besta.
tok opquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:44 schreef Acryl het volgende:
tok, tok, tokkerdetok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:45 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Neenowja kanker is zow 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet meer
Wytske komt zo op een TV.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:54 schreef Acryl het volgende:
alles lekker ody?
mss zonder geluid?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:03 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet op die van welkominspace.![]()
vriendin slaaptquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:06 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
waarom kun je hem niet aan zetten dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |