Ja heh, valt me echt op dat het per gebouw erg verschilt hoe erg de "inscripties" zijn.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef Lauder-Frost het volgende:
LB107 ofzo damn, de achterkant van die stoelen, tuig![]()
Meer "ajax", "ado" en ---///------- zegmaar...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef Staaf het volgende:
Eindscripties op de stoelen zeg je?
En dat zijn dan universiteitstudenten.. het niveau is weer hoog merk ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Meer "ajax", "ado" en ---///------- zegmaar...
Welnee, die beginnen gewoon wat later.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef Staaf het volgende:
[..]
En dat zijn dan universiteitstudenten.. het niveau is weer hoog merk ik
Vraag me wel af wat ze zouden doen als ze je betrappen op het in de collegebanken kerven van teksten uit de "lof der zotheid".quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:51 schreef Staaf het volgende:
[..]
En dat zijn dan universiteitstudenten.. het niveau is weer hoog merk ik
"Mocro power"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:50 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Meer "ajax", "ado" en ---///------- zegmaar...
Waar ergst / minst erg?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja heh, valt me echt op dat het per gebouw erg verschilt hoe erg de "inscripties" zijn.
Het is maar waarvoor je op de universiteit zit. Maar goed jij hebt het ook nog over school, dus ik zie het door de vingers.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke school, maat van me gaat er vandaag beginnen met mangement in het engels
Allemaal meisjes uit rusland enzo![]()
Hij zit ook bij deze in de klas![]()
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:53 schreef jorienvdherik het volgende:
Leuke school
Kortom: nutteloze bezigheid...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 10:54 schreef Nepthys het volgende:
[..]
![]()
OT: Vandaag heb ik ook facultaire opening. Alweer al die standaard praatjes over het BSA, de studievereniging en een campusrondleiding. Het is dat de werkgroepen meteen ingedeeld worden, anders was ik lekker thuisgebleven aangezien ik snipverkouden ben.![]()
Mentoraat is meer om je studiegenoten te leren kennen als je niet op introweekend bent geweest. Zeker bij IBA is het mentoraat altijd erg lachen met die import-Chinezen. Die kan je zelfs als je ernaast zit niet verstaanquote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
werkgroepjes zijn ook al vooaf ingedeeld?? die mentoraten iig.. bij BA.. is er na de pauze van dat kick off geberen van BA nog iets boeiends verteld?
Vond ik ook tegen vallen ja. Alleen de stadswandeling vond ik leuk en de sport-workshops waren ook wel aardig. Bovendien was onze groepsleiding vooral met elkaar bezig in plaats van met de groep.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
Pff mjah eurekaweek vond ik anders ook niet bijster veel aan(aan het overdagprogramma dan
)
Moest je ook op die gare boot of had je een vooruitziende blik?!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef Thermo het volgende:
Pre-Master BA groep was eigenlijk wel lekker gemixxed, veel verschillende types en wat leuke mensen leren kennen.
Verder werd het gelukkig niet te lang gehouden en ziet het er naar uit dat het allemaal goed van start gaat
Volgens mij kun je er wel heen, maar ik ben er nog nooit geweest.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:48 schreef FranticDJ het volgende:
Die opening van dat academisch jaar maandag.. Is dat ook voor studenten?
Nee BA was alleen @ LB-107quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:28 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Moest je ook op die gare boot of had je een vooruitziende blik?!
Lucky youquote:
Je kan nog overstappenquote:
Mooi, kan ik fatsoenlijk op boekenjacht..quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij kun je er wel heen, maar ik ben er nog nooit geweest.
Die kun je toch gewoon bij de studievereniging aanschaffen? :quote:Op vrijdag 1 september 2006 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Mooi, kan ik fatsoenlijk op boekenjacht..
Yup nog ff vogelen hoe dat zit..quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Die kun je toch gewoon bij de studievereniging aanschaffen? :![]()
gheghe, C-hal inlopen tot het einde (Als je vanaf de metro komt), daar naar links en dan kom je vanzelf bij de Aula die dan aan je rechterhand is.quote:Op zondag 3 september 2006 11:03 schreef treborsos het volgende:
Weet iemand waar de aula is?
Zie hem niet staan op het plattegrondje![]()
Ik doe F&I althans, dat ga ik doen. Ik ga ervan uit dat ze nu geen problemen zullen maken. Ik ga gewoon beginnen morgen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 18:32 schreef apophis4u het volgende:
Welke master wil je doen Scud?
Ik zou anders gewoon naar die introdagen gaan etc, anders mis je informatie en stoppen kan altijd nog als je toch geen toestemming krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |