Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. ( zo beter ? )quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:48 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Jij snapt de bedoeling van dit topic volgens mij niet. Jouw voorbeeld is gewoon een grap, en geen standaardopmerking wat je bv. wel eens is in de kantine hoort![]()
Je sig is ook best een geschikte voor dit topicquote:Op zaterdag 2 september 2006 17:48 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. ( zo beter ? )
Ja, die goocheltrucks rijden ook zo hard....quote:Op woensdag 6 september 2006 20:54 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Heb je het gehoord? Hans Kazan is overleden!
NOOIT gehoord en ik vind m best grappig!quote:
of wil je 't echt weten?quote:Op woensdag 6 september 2006 21:50 schreef menesis het volgende:
[..]
NOOIT gehoord en ik vind m best grappig!Iedereen zegt altijd maar alles goed en dat wordt altijd beantwoord met ja.
Gruwlijk irritant.quote:Op woensdag 13 september 2006 11:42 schreef BdR het volgende:
Binnenkort 4 oktober, dierendag, ook een dankbare bron voor spitsvondigheden en hilariteit.
"Gefeliciteerd!"
"Hoezo?"
"Ja, met je dierendag![]()
![]()
LOLLerOMfGller!!!111!1eins!!1"
Die is tenminste nog origineel. " No shit, sherlock " is pas geschikt voor dit topic.quote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef Noodly het volgende:
[..]
Je sig is ook best een geschikte voor dit topic![]()
Nee hoor, niet origineel. Is gebruikt in een nummer van Brainpower. En nu?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:30 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Die is tenminste nog origineel. " No shit, sherlock " is pas geschikt voor dit topic.![]()
Jij hebt echt de humor van bob saget he ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:39 schreef Rio het volgende:
[..]
Nee hoor, niet origineel. Is gebruikt in een nummer van Brainpower. En nu?
volgens mij in de show "voor ons hoeft het niet"quote:
En jij de kanker van Sylvia Millecam?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:40 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Jij hebt echt de humor van bob saget he ?
Ik vind die "Regent het?" "Nee, ik ben hier komen zwemmen" wel leuk, simpelweg omdat het leuk is zo te reageren op hele domme vragen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 07:10 schreef duivelinnetje het volgende:
Welke dan? Felic. Help me, ik zie geen grappige
WHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAHAHHHAHAAHquote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:09 schreef Rio het volgende:
'Wat heb je gedaan vanmiddag?'
- 'Naar de kapper geweest.'
'Was hij gesloten?'
Dan gaat je schoonvader naast de drankenkast staan en vraagt "wat wil je?".. dan wil je het liefste zeggen, "naar huis!" maarja je doet het niet he.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:53 schreef Minisuisse het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je die van Bert Visscher hebt
quote:Op woensdag 13 september 2006 12:28 schreef Afwazig het volgende:
Naar de kapper geweest?
"Nee, ruzie gehad met mn grasmaaier van de trap gevallen![]()
![]()
!!!1"
Sylvia heeft geen kanker meer.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 13:54 schreef Rio het volgende:
[..]
En jij de kanker van Sylvia Millecam?
Maar het is echt zo, die tekst is eerder gebruikt
Nope, kanker heeft Sylvia Millecam.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 02:13 schreef Danny_Ramone het volgende:
[..]
Sylvia heeft geen kanker meer.
Brainpower geblaat:
Serieus ? My bad my bad....
Welk liedje dan ? Ben nu wel nieuwsgierig geworden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |