Zo...quote:Je hebr er geen legale variant van.
Het gebruik van een weerloosmakend middel, want daar spreken we hier over, is te allen tijde verboden.
Categorie 2 onder 6 van de WWM.
Voorwerpen, bestemd voor het treffen van personen met giftige, verstikkende, weerloosmakende, traanverwekkende en soortgelijke stoffen, met uitzondering van medische hulpmiddelen en van vuurwapens in de vorm van geweren, revolvers en pistolen, bestemd voor het afschieten van munitie met weerloosmakende of traanverwekkende stof
Verder is je vriendin geen boef en zal dus zeker weten in een preventief fouilleren fuik lopen. Dat zijn in ieder geval wel de enige klanten die tegen de lamp lopen bij zo een actie. De echte boeven ontdoen zich snel van hun wapens bij het zien van een ME bus en een hele lading dienders in gele vesten gehuld. De gewone mensen hebben die handigheid niet en zijn de pineut; en dat terwijl zij hun wapen nooit offensief in zullen zetten. Geloof me als ik je zeg dat het hooguit een proces-verbaal opleverd.
Je kan beter gewoon even met haar mee wandelen. Is nog gezellig ook.
modjes en respect? waar?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
goed topic, die modjes zouden voor dit verschijnsel eens wat meer respect moeten tonen !![]()
![]()
ik ook, nadat ik mijn OP had gemaakt had ik niet eens de tijd om een post met 'fipo' te maken, toen was hij al dichtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:03 schreef gateh het volgende:
ik opende een tijd terug ook zo een topic en er zat al gauw een slotje op.![]()
Liegebeest. Net heel je postgeschiedenis nagegaan, er is geen topic met alleen een OP van je.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:10 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik ook, nadat ik mijn OP had gemaakt had ik niet eens de tijd om een post met 'fipo' te maken, toen was hij al dicht![]()
Bewijs?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:19 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Regelmatig last van.
Ik heb ook een keer een post gemaakt na Snakey zijn slotpost. Toen hij dat zag, ging hij snel nog een post na mijn plaatsen ondanks dat er al een slotje op zat. Die Snakey toch, wat een 'ventje' is het ook he, ff laten zien dat hij het mannetje is hoor.![]()
Pfff, moet ik ff snel zoeken, maar zometeen gaat Ghandi verder op RTL7, dus dan wordt het wat later.quote:
Ik weet niet hoe je het doet, maar jij sluit zelfs topics.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder heeft ook wel eens een post na een slotje gemaakt![]()
Tofquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef Bierbroeder het volgende:
* Bierbroeder heeft ook wel eens een post na een slotje gemaakt![]()
Kut nu heb je me doorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je het doet, maar jij sluit zelfs topics.![]()
Ik heb even een vriend ter hulp gevraagd
Goedemorgen, Donderdag 6 Juli 2006
Pink Floydquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:15 schreef Snakey het volgende:
[..]
Liegebeest. Net heel je postgeschiedenis nagegaan, er is geen topic met alleen een OP van je.![]()
Voor de rest, ik ben benieuwd.![]()
deed je laatst ook nietquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik sta niet in voor deze persoon he![]()
als dat waar is: hoe ?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:36 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie is dit ?
Diet Coke/Mentos waterorgel
ik doe ze meestal zelf gewoon op slot![]()
Dribbel_quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
hihi dribbel heeft eeen truukje [/brise one touch]
Ik doe em zo nog wel ff openquote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Dat topic he
Hier wilde ik eigenlijk nog een TVP plaatsen
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:13 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ik zal wel niet Bolivian genoeg zijn.
quote:
Jammer wel inderdaad.![]()
quote:Op zaterdag 2 september 2006 01:22 schreef bolivian het volgende:
[..]
Uitermate geschikt voor incidentele genoegdoening, jawel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |