godver, was dat dat lekkere albanese wijffie uit the new guyquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met actrices...
[[url=http://xs305.xs.to/xs305/06354/actrice1.jpg]afbeelding][/url]
Wie is deze actrice?
En noem 5 films waarin ze speelt.
Verleidelijk hè, Sokolsky.quote:Op zondag 3 september 2006 20:18 schreef cwk het volgende:
[..]
Ik, en geloof ik jij ook, beginnen allebei met tweede route. Dat betekend 8 collegeuren per week. Dat betekend ontzettend veel tijd verdoen op de FMT.
I rest my case.
Blijf maar wel SoK, anders lopen we zo leeg qua belgen.
heej als journalist hoef je de nederlandse taal niet te beheersen!quote:Op zondag 3 september 2006 22:37 schreef Doff het volgende:
[..]
Verleidelijk hè, Sokolsky.
Ik hou nu écht op.
Je maakt het wel uitermate verleidelijk om hier even een tijdje huis te gaan houdenquote:Op zondag 3 september 2006 21:16 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wil Sheri en Khalein inhalen, en daarna kom ik in dat niemandsland van SoK terecht. Is het daar leuk?
Ja, best handig, al beland ik wel steeds in het centrale kousentopicquote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er een plug in waardoor je gewaarschuwd wordt als er ergens in een topic iemand je naam noemt.
Die bestaat nietquote:Op zondag 3 september 2006 23:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, best handig, al beland ik wel steeds in het centrale kousentopic.
Dit was inderdaad erg grappig; je ziet 'm nooit, en nu kost 't 'm twee uurtjesquote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef wyccie het volgende:
Ik vraag me af of er een plug in waardoor je gewaarschuwd wordt als er ergens in een topic iemand je naam noemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |