zou ik even moeten zoeken, want meestal staat hij met een gekke bek op de fotoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zelfs dan![]()
[afbeelding]
Of kan jij een betere vinden
Eigenlijk zou geer wilders niet in de categorie amusement horen als zogenaamde politicus, maar mijn zegen heb jequote:
Sjit goed dat je het zegtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:57 schreef ellos het volgende:
[..]
Eigenlijk zou geer wilders niet in de categorie amusement horen als zogenaamde politicus, maar mijn zegen heb je
Die laatste is zeker gemaakt voor Eternal Sunshine of the Spotless Mind (geweldige film)quote:
We hadden het toch over succesvol?quote:
sinds zn optreden is hij tevaak op de buis geweestquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We hadden het toch over succesvol?![]()
True that is, gelukkig is de uitknop op mijn afstandbediening snel te vindenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:02 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
sinds zn optreden is hij tevaak op de buis geweest![]()
Grot gelijk een iq loze monster is het.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:58 schreef Suko het volgende:
[afbeelding]
Ik vind die Paris Hilton toch zo lelijk en toch is ze razend populair én suksesvol met uhhh, niks eigenlijk.
tjaquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:03 schreef Slappy het volgende:
[..]
Grot gelijk een iq loze monster is het.
Als haar vader niet zo beroemd was geweest was zou vast zo heronie hoertje
Dit is geen flatterende foto maar ik vind dat Thé Lau echt een goeie kop heeft. Zou ik zo op kunnen vallen.quote:
O nou het zal wel aan mij liggen dan, haha, maar Bob Dylan heeft absoluut ook een prachtige expressieve kop, vind ik.quote:
Expressief en knap/aantrekkelijk vind ik dan ook 2 heel verschillende dingen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:34 schreef _Floddertje_ het volgende:
[..]
O nou het zal wel aan mij liggen dan, haha, maar Bob Dylan heeft absoluut ook een prachtige expressieve kop, vind ik.
Engels gesproken ?quote:
Ik worstel nog steeds met Nederlands na acht maanden spreken, slapen, dromen poepen en pissen in een andere taal.quote:
Thé Lau is een mooie vent, manquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |