quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef Nam_Soldier het volgende:
Jaja allemaal heel lekker, geil en aardig deze dames zolang ze m'n vriendin maar niet zijn.
Nou, volgens mij neukt het gros van de vrouwen die hier staan afgebeeld met iedereen die ze tegenkomen. En dat is leuk voor één of meerdere nachten maar om daar nou romantisch mee te lopen doen...quote:
Misschien valt dat ook wel weer meequote:Op vrijdag 1 september 2006 00:11 schreef Nam_Soldier het volgende:
[..]
Nou, volgens mij neukt het gros van de vrouwen die hier staan afgebeeld met iedereen die ze tegenkomen. En dat is leuk voor één of meerdere nachten maar om daar nou romantisch mee te lopen doen...![]()
Dat wordt duimen geblazen.quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien valt dat ook wel weer mee
Je moet gewoon de goeie treffen![]()
Er zijn in NL ook zat leuke meidenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:38 schreef Met-Yvana het volgende:
![]()
![]()
Wij zijn ook best te pruimen hoor
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:38 schreef DaMook het volgende:
[..]
Er zijn in NL ook zat leuke meiden, jij valt er helaas niet onder
.
Wat nou links of rechts, geef mij ze allebei maarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Dan neem ik die linker wel.
Ach zolang ze haar zakgeld krijgt is er niets aan de hand:quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:38 schreef DaMook het volgende:
Als ik dit zo zie kan ik me best vermaken als ik binnenkort in amerika zit, zal helaas terplekke wel anders zijn
[..]
Er zijn in NL ook zat leuke meiden, jij valt er helaas niet onder
.
het zit in JOU hoofdquote:Op zondag 3 september 2006 01:12 schreef me-chiel het volgende:
goddamn....chicks are EVIL! of zijn dat mijn gedachten alleen maar:)
Wat snap je daar niet aan?quote:
Ja man wat een onzin zeg. Vrouwen zijn niet enkel lustobjecten!quote:Op zondag 3 september 2006 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
jezus man ik begrijp echt niet wat jullie mongolen zo lekker vinden aan die ranzige plamuurkoppen, al die wichten zijn om te kotsen. :S
BaalHooidian.quote:Op zondag 3 september 2006 02:19 schreef outcast_within het volgende:
dit hierboven was net zo'n kijk mij nou eens beter zijn als de rest post als die van baalhooi daarboven weer
quote:Op zondag 3 september 2006 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
jezus man ik begrijp echt niet wat jullie mongolen zo lekker vinden aan die ranzige plamuurkoppen, al die wichten zijn om te kotsen. :S
Jij hebt zeker een lelijke vriendin en probeert haar met deze opmerking te overtuigen als ze meeleest dat je haar wel mooi vindquote:Op zondag 3 september 2006 02:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Hij is vrijgezel en wanhopig en probeert zo zelfs de lelijke vrouwen aan te trekken.quote:Op zondag 3 september 2006 02:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij hebt zeker een lelijke vriendin en probeert haar met deze opmerking te overtuigen als ze meeleest dat je haar wel mooi vind![]()
Dat geeft hem tenminste nog een beetje hoopquote:Op zondag 3 september 2006 02:51 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Hij is vrijgezel en wanhopig en probeert zo zelfs de lelijke vrouwen aan te trekken..
Ik moest drie keer kijken voordat ik pas zag hoe dat in mekaar zat.quote:
doe dan 1 die bijdraagtquote:Op maandag 4 september 2006 12:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tvp
Gaat het?quote:Op maandag 4 september 2006 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:
in geen maanden zulk een lelijk zootje bijelkaar gezien.
dat de pauperpubers op fok hier zo op geilen zegt genoeg over hoe het met de jeugd gesteld is tegenwoordig.
slecht.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Godver kâp nâh zit hier met een paal waar ik godverdomme eerste uur niet vanaf kom![]()
![]()
ja je manwijf vriendin, daar krijg je een stijve plasser vanquote:Op maandag 4 september 2006 15:04 schreef BaajGuardian het volgende:
in geen maanden zulk een lelijk zootje bijelkaar gezien.
dat de pauperpubers op fok hier zo op geilen zegt genoeg over hoe het met de jeugd gesteld is tegenwoordig.
slecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |