quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:42 schreef Schuldige_Omstander het volgende:
wazermelonski ja
alleen de connectie Hitler en Polen gaat heeft een bijsmaak .....
Ik heb zojuist besloten:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef Agorias het volgende:
Gossiedorrie, ik fleur dit topique wel weer wat op
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wassermelonen!
Dat las je helemaal niet, maar je dacht dat het wel stoer zou zijn om dat te roepen.quote:
Ik denk dat hij dit wel las. Na het zien van al die boobs is een dergelijke Freudiaanse verrisping snel gemaakt!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dat las je helemaal niet, maar je dacht dat het wel stoer zou zijn om dat te roepen.
Ik heb nieuws voor je: het is niet stoer.
![]()
Dat scheelde maar weinig!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:54 schreef Agorias het volgende:
Oe oe oe, we vergeten wat!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef LXIV het volgende:
Weg met die tubgirl voordat dit geniale topic gesloten wordt!!
Ja, en vanmorgen was het al weer een stuk frisser.![]()
hahahahah geniaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef LXIV het volgende:
Und jetzt etwas völlig anderes:
[afbeelding]
OMG teh pwn!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:30 schreef LXIV het volgende:
Goed, dan weer OT.
Wisten jullie overigens dat der Führer over uitzonderlijk scherpe zintuigen beschikte? Vooral zijn reukvermogen was fenomenaal. Zo kon hij zelfs in een volle zaal een Jood op wel acht meter afstand ruiken. Vaak waren dit mensen die zelf nog niet eens wisten dat Joods bloed hen in d'adren vloeide. Minutieus onderzoek door Ahnenerbe wees altijd uit dat zo'n man dan inderdaad één of meerdere Joodse voorouders had!![]()
(Dit kon eigenlijk ook niet anders, het was tenslotte wettelijk bepaald dat der Führer immer recht hat)
Een andere vermakelijke anecdote is de volgende: Hitler ging eens op werkbezoek in Posen, het huidige Poznan. In het ghetto aldaar was de SS net een razzia aan het afronden. Volgens hun gegevens moesten zich er nog ergens drie Joodse kinderen bevinden: Echter, die konden maar niet gevonden worden. De SS had de hele wijk al drie keer uitgekamd, zonder resultaat.![]()
Der Adolf wou de uitdaging wel aan gaan. Met zijn neus in de lucht liep hij een tiental minuten rond, toen hij opeens richting een oud houten kelderluik liep. Piepend en grommend krabde hij tegen het hout hiervan aan. Toen het luik geopend werden bleken de drie kinderen zich daar inderdaad verstopt te hebben!! Lachend moest Heinrich Himmler zelf de Führer bij zijn jasje terughouden, anders zou hij ze ter plekke aangevlogen hebben!![]()
[afbeelding]
Ja, een opmerkelijke man, waar we nog veel van gehoord zouden hebben, ware het niet dat hij in 1945 noodlottig om het leven is gekomen. Maar het verhaal van zijn olfactorische gaven is tenminste voor het nageslacht bewaard gebleven!
Besef je wel dat je veel mensen kwetst met het posten van de foto van die Sozialist? Ik begrijp dat het grappig bedoeld is, maar niet iedereen zal dit beseffen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:29 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Schmeckt immer gut!![]()
Wie riep alweer dat enkel negers van watermeloen hielden?
[afbeelding]
1) Dit is ONZquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:29 schreef Eddy_Huntington het volgende:
[..]
Besef je wel dat je veel mensen kwetst met het posten van de foto van die Sozialist? Ik begrijp dat het grappig bedoeld is, maar niet iedereen zal dit beseffen.
quote:
Eigenlijk wou ik een grapje maken met Anne Frank ipv Bush, maar je moet je grenzen kennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:48 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
Hallo? Hallo....?
Spreche Ich mit Hotboy666?
Hallo? Verstehen sie mich?
Ich habe deine CU2-profil gesehen, und wünsche dich mal gern IRL zu sehen..
Hallo? Hallo?
Sprechtaste eindrücken bitte!
Dieser verdammte Amerikaner!![]()
nou snap ik waarom JP gisteren zo geil keek bij BNNquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:04 schreef LXIV het volgende:
Und jetzt etwas völlig anderes:
[afbeelding]
Hehe.quote:Op zondag 3 december 2006 10:55 schreef LXIV het volgende:
EEN WIEGENLIED![afbeelding]
[afbeelding]
Klap eens in je handjes, blij blij blij!![]()
[afbeelding]
Op je boze bolletje, allebei!![]()
[afbeelding]
Handjes in de hoogte,![]()
[afbeelding]
Handjes in de zij![]()
[afbeelding]
zoo varen de scheepjes voorbij.![]()
Derhalve zal ik de volgende post speciaal aan jou opdragen!quote:
toffe meloenenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:41 schreef Agorias het volgende:
Gossiedorrie, ik fleur dit topique wel weer wat op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wassermelonen!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:49 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Dat las je helemaal niet, maar je dacht dat het wel stoer zou zijn om dat te roepen.
Ik heb nieuws voor je: het is niet stoer.
![]()
quote:
jep ik zie hem ookquote:Op dinsdag 5 september 2006 23:53 schreef LXIV het volgende:
En WTF, zie ik het nu goed? Heeft Dubya werkelijk een foto van Blair op zijn bureau staan? (Rechts-achter?)![]()
nog nooit van photoshop gehoord ofzoquote:
1) Omdat NK geen internet heeftquote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef koffiegast het volgende:
waarom japans terwijl de foto's van noord-korea is?
bovendien lijkt het japans over honkbal te gaan?
gefaalde vago post
Nerd.quote:Vragen:
1) Hoe gingen de arbeiders van de Wei-Chu-Rode-Traktorfabriek om met deze transsubstantiatie van Mao in de vorm van een mango? Verklaar dit middels de geschriften van Miau Wang Tcheng.
2) Welke betekenis heeft de mango in het collectivistische onderbewustzijn van de Chinese volksmassa -gekregen-?
3) Hoe komt de mango terug in het gedicht "Het Oosten is Rood" van volksdichter Jiang Tchau Hu?
4) De mango is een communistische vrucht, de meloen een fascistische. Welke vruchten zijn respectievelijk Katholiek en kapitalistisch? Verklaar je keuze.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:21 schreef koffiegast het volgende:
waarom japans terwijl de foto's van noord-korea is?
bovendien lijkt het japans over honkbal te gaan?
gefaalde vago post
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 00:24 schreef LXIV het volgende:
1) Omdat NK geen internet heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |