quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:48 schreef Noodlez het volgende:
leuke zusjes ook!
Wat mij idd ook opviel was :quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:34 schreef Xilantof het volgende:
Mooie foto's. Mooi uitgelicht e.d. Het achtergronddoek lijkt af en toe wat "bobbelig" ofzo, dat leid een beetje af.
Bij een aantal foto's had ik misschien een iets andere uitsnede gekozen. bijv. bij foto 2 had ik denk ik een iets krappere uitsnede gemaakt.
Verder natuurlijk: FB!! prrr
polen, szczecin, galaxy, bij cropp.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:55 schreef menininha het volgende:
Ik vind ze op zich wel mooi, ik had sommige alleen mooier gevonden als je gelachen had. En dat BHbandje... dat vind ik altijd echt not doneDoe dan strapless aan!
De lichtval + kleuren enzo vind ik ook mooi
Maareh dat shirtje he... waar heb je die vandaan? Die wil ik ook
oww okay, maar dan kan je toch wel zon bh met van die verstelbare bandjes doen in je nek? ik heb beide en vind dat ook prettiger dan een strapless, niet dat ik heel grote tieten heb, maar heb toch altijd beetje zon afzakgevoel bij strapless.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef fraubitch het volgende:
[..]
polen, szczecin, galaxy, bij cropp.
verder zijn me tieten te dik voor een strapless bh.
en ik lach haast nooit op de foto's. Ik kan wel aan de fotograaf vragen of die nog ergens een lachende uit deze serie heeft
ziet niet uit maar vooruit, je moet aan de wensen van je fans voldoen
ik heb net een foto gekregen, maar die is met me ogen dichtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:14 schreef menininha het volgende:
[..]
oww okay, maar dan kan je toch wel zon bh met van die verstelbare bandjes doen in je nek? ik heb beide en vind dat ook prettiger dan een strapless, niet dat ik heel grote tieten heb, maar heb toch altijd beetje zon afzakgevoel bij strapless.
Maar ben wel benieuwd naar lachende (of glimlachende foto). Zon speelse glimlach is vaak wel mooi toch?
Hoezo haat je dat? *nieuwsgierig is..*quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:27 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik heb net een foto gekregen, maar die is met me ogen dicht
verder zijn er geen lachende foto's uit deze serie.. ik haat het om te lachen op een foto.
al slingeren er wel ergens op het net foto's van me waar ik lach..
Dat zit in de aard van het beestje.. FKnuffel vind dat niet prettig en daar moet je als fotograaf rekening mee houden. Ik heb er ook wel een met een lachende FB, maar die post ik niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef menininha het volgende:
[..]
Hoezo haat je dat? *nieuwsgierig is..*
weet niet, ik sta er dan altijd half mongolisch op. juist door niet te lachen komt mijn kaaklijn beter uit waardoor ik mezelf mooier vind (boh ik lijk posh spice wel)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:29 schreef menininha het volgende:
[..]
Hoezo haat je dat? *nieuwsgierig is..*
Ah, als jij dat vind is dat prima tochquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet niet, ik sta er dan altijd half mongolisch op. juist door niet te lachen komt mijn kaaklijn beter uit waardoor ik mezelf mooier vind (boh ik lijk posh spice wel)
meid, je hebt een leuke kop als lachtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
weet niet, ik sta er dan altijd half mongolisch op. juist door niet te lachen komt mijn kaaklijn beter uit waardoor ik mezelf mooier vind (boh ik lijk posh spice wel)
dankjewelquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:48 schreef blomst het volgende:
Foto 3 vind ik mooi, alleen je linker arm lijkt daar erg dik.
Verder ben ik het met de anderen eens, een lach zou je niet misstaan.
Mooie ogen heb je trouwens.
Wat een lekkere vent ben je toch!quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:13 schreef ZomerDagDromer het volgende:
Je zou goed bij mijn gordijnen passen.
Dat is een compliment, want ik heb mooie gordijnen.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef Muk het volgende:
jézus mensen ooit van goed fatsoen gehoord? ze weet zel ook wel hoe groot ze zijn, en als ze jullie er over had willen horen had ze wel een topje met "het is oké, ik vind het fijn als mensen me als een stuk vlees zien" aangetrokken. jézus een vrouw is meer dan een set tieten, maar daar kom je nog wel achter als je er eens eentje tegenkomt....
en JA ik heb een zeikbui.
Fijn dat je er zelf ook plezier aan beleefd! Ik zou toch ook wel eens jou met twee van die staartjes in een shoot zien, staat denk ik leuker dan één vlecht. Maar goed, het blijft een grappige serie.quote:
Dat is een feit. Aan de andere kant zijn de borsten van een vrouw (zeker voor mannen) nogal blikbepalende uiterlijkheden, en is modelfotografie bij uitstek gericht op uiterlijk (ik heb zelden een goed gesprek met een foto van een model). Breng je dan ook nog de borsten zeer nadrukkelijk in beeld, bijvoorbeeld door een diep decolleté (#1, #6, #8), dan worden de borsten een erg nadrukkelijk onderdeel van de vrouw. Overigens vinden veel vrouwen het wel degelijk prettig wanneer ze (niet schunnig bedoelde) complimenten krijgen over hun borsten, maar daar kom je nog wel achter als je er eens eentje tegenkomt....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 01:42 schreef Muk het volgende:
jézus een vrouw is meer dan een set tieten, maar daar kom je nog wel achter als je er eens eentje tegenkomt....
tip: lees eens de topic doorquote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:10 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik heb ook ergens het vermoeden dat iemand op US een linkje heeft geplaatst. Zie veel users die normaal hier niet komen.
Mr. Subtlequote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Godsamme wat bejje toch een lekker wijf ook
Leuke foto's Efbeekemaar moet je nou overal zo'n lip op half zeven trekken?
![]()
Ejquote:
Jij ja.quote:Op vrijdag 1 september 2006 09:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EjMannen zijn eerlijk, simpel en duidelijk
Hmmm... Kennelijk gebruikt primeserver.nl wel eens dezelfde namen voor verschillende foto's... de foto van Angelina Jolie hoort in een B&H topic thuis...quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:55 schreef ForrestX het volgende:
#1: Angelina Jolie???
je mag ze ook allemaal eruit gooien.quote:Op zondag 3 september 2006 17:50 schreef Phoenixx het volgende:
[..]
Hmmm... Kennelijk gebruikt primeserver.nl wel eens dezelfde namen voor verschillende foto's... de foto van Angelina Jolie hoort in een B&H topic thuis...
FrauBitch: kan je de foto's op eigen webspace neerzetten, of anders even naar mij toe mailen?
Want dit geeft een nogal vreemd effect
JIJ krijgt de complimentjes hier, dus ik zou ze er niet uitgooien.quote:Op maandag 4 september 2006 03:51 schreef fraubitch het volgende:
[..]
je mag ze ook allemaal eruit gooien.
inderdaad, ik denk dat hier zoveel meer uit te halen is, je hebt het denk ik wel in je, goed modeleren, maar beetje sturing, en een fotograaf die niet plat belicht, krijg je wel enorm veel vettere picsquote:Op maandag 4 september 2006 11:11 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
JIJ krijgt de complimentjes hier, dus ik zou ze er niet uitgooien.
Dit is gewoon een mooi voorbeeld van 'juiste model, juiste apparatuur, slechte fotograaf'
quote:Op maandag 4 september 2006 15:15 schreef fraubitch het volgende:
tegen de kritiek kan ik goed, maar jullie hebben ze inmiiddels wel allemaal gezien.
nix, wij willen meer foto's van jou zien.quote:Op maandag 4 september 2006 15:15 schreef fraubitch het volgende:
tegen de kritiek kan ik goed, maar jullie hebben ze inmiiddels wel allemaal gezien.
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 2 september 2006 11:36 schreef milagro het volgende:
Ik vind er werkelijk niets aan.
En dat ligt niet aan het uiterlijk van de dame op de foto, dat FB een mooie meid is , lijkt me duidelijk.
De foto's hebben echter nul komma nul uitstraling, dat ligt voor een deel aan de poseerkwaliteiten vh model, een mooi uiterlijk maakt je nog geen goed model immers, maar ik denk, als leek dan, dat de fotograaf er veel meer had moeten weten uit te halen , qua techniek, maar ook qua motiveren, inspireren vh model, ze ziet er nu totaal verveeld uit , op iedere foto exact dezelfde verveelde ongeinspireerde blik, en nee, om dat te voorkomen hoef je niet er per sé lachend op te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |