http://website.leidenuniv.nl/~s0416428 dit is wat ik nog heb liggenquote:Op maandag 25 september 2006 11:15 schreef Repeat het volgende:
Is er toevallig nog iemand die de antwoorden van een paar recente voortgangstoetsen heeft staan?
Het is een drama dat het van het 5 uur timeslot af is, maar ER is zeer medischquote:Op maandag 25 september 2006 18:44 schreef Bhai het volgende:
Kun je ER nog een medisch programma noemenIs dat niet meer drama
tnxquote:Op maandag 25 september 2006 17:28 schreef intoxicated het volgende:
[..]
http://website.leidenuniv.nl/~s0416428 dit is wat ik nog heb liggen![]()
Het enige medische bij Greys Anatomy is dat die geile chicks altijd een inwendig onderzoek krijgen, door de externe intrumenten van die artsenquote:
Ja, hebben we allemaal @ Leidenquote:
quote:Op maandag 25 september 2006 21:05 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Het enige medische bij Greys Anatomy is dat die geile chicks altijd een inwendig onderzoek krijgen, door de externe intrumenten van die artsen
wist ik nietquote:Op maandag 25 september 2006 21:21 schreef Bhai het volgende:
[..]
Ja, hebben we allemaal @ Leidenftp://sxxxxxxx:wachtwoord@website.leidenuniv.nl
[..]
![]()
Je moet ff zelf een directory WWW (in caps) maken, en dan bestaat je adresje opeens welquote:Op maandag 25 september 2006 21:41 schreef Repeat het volgende:
maar wat is dan je adres? want dat website.leidenuniv/senz zoals hierboven staat werkt niet
ah okquote:Op maandag 25 september 2006 22:20 schreef Bhai het volgende:
http://ulcn.leidenuniv.nl/index.php3?m=39&c=17&garb=0.3455066957009546&session=
Hier staat wel wat. Staat ook bij dat WWW de directory voor homepage is
Chriet!!!!!!!!!111oneonequote:Op maandag 25 september 2006 22:16 schreef Repeat het volgende:
Hoe moet je hier in godsnaam achterkomen als je niet chriet titulaer bent, is toch fucking onmogelijk
Wie gaat er dan ook voor-de-derde-keer-herhaalde ER op de commerciële kijken?quote:Op maandag 25 september 2006 17:03 schreef Spyronius het volgende:
Ugh pokke sbs-groep
Nu is ER verplaatst naar 18.30 en is m'n hele dagelijkse medische avondprogramma na de knoppen
Nee om 5 uur de tv aanzetten en kijken naar 300'ste keer herhaalde rosanne aflevering is leukquote:Op maandag 25 september 2006 23:24 schreef m021 het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook voor-de-derde-keer-herhaalde ER op de commerciële kijken?
Donderdagavond Nederland 1 it is!
In elke studentenstad is het op donderdag uitgaansavond.quote:Op maandag 25 september 2006 23:27 schreef Spyronius het volgende:
Donderdag avond is het trouwens uitgaan avond in Utreg
Ja ok, elke stad dan, maar dan nog kan ik niet kijken, ben aan het uitgaan tijdens die serie, tenzij zo'n serie me ook van m'n vrijgezelligheid af helpt, anders weet ik ook niet hoe ik het moet zien en nee ik heb geen video/dvd recorder, dus kan het ook niet opnemenquote:Op maandag 25 september 2006 23:34 schreef m021 het volgende:
[..]
In elke studentenstad is het op donderdag uitgaansavond.![]()
Zoals ik al zei, het gaat om het principequote:Op maandag 25 september 2006 23:50 schreef Bhai het volgende:
ER wordt toch ook herhaal neem ik aanEn je kunt het altijd nog downloaden...
quote:Op maandag 25 september 2006 23:08 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Als je z'n hoofd op z'n kop zet dan issie nog precies hetzelfde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze klaar is met de opleiding kan ze misschien een paar jaar werken, en dan met pensioenquote:Op dinsdag 26 september 2006 12:28 schreef Repeat het volgende:
rofl @ eerstejaarsvrouwstudent van > 4050 jaar
Naja iemand van 24 die net 1 keer is uitgeloot mag ook wel hoorquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:45 schreef gohan16 het volgende:
Zonde van die mensen die beginnen op hun 50ste. Gun het liever iemand van 23 die 3x is uitgeloot.
iddquote:Op dinsdag 26 september 2006 16:23 schreef mol_air het volgende:
wat een grafopdracht van IKG zeg....:S
Sloeg op het verhaal dat iemand dik wordt van bier omdat bier voorang krijgt of zoiets, had geen zin om het hele topic weer door te lezenquote:Je hebt gelijk. Het is geen broodje aap dat alcohol bij de verwerking door je lichaam voorrang krijgt op andere voedingsstoffen. Ik denk dat DDM geen diëtetiek studeert. En ik toevallig wel.
Een tentamen van 50 vragen? Zo weinig! En wanneer heb je dan de volgende?quote:Op donderdag 28 september 2006 00:16 schreef Kang-He het volgende:
Eerste tentamen alweer gehaald. 7 fout van de 50 vragen.
Ligt eraan of het MC of open vragen zijn he. 50 open vragen zijn er best fscking veel.quote:Op donderdag 28 september 2006 00:24 schreef DDM het volgende:
[..]
Een tentamen van 50 vragen? Zo weinig! En wanneer heb je dan de volgende?
Ja maar ik wist dat het MC wasquote:Op donderdag 28 september 2006 08:40 schreef fee-tje het volgende:
[..]
Ligt eraan of het MC of open vragen zijn he. 50 open vragen zijn er best fscking veel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |