Cool. Ben je ook begeleider op zaterdag ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:36 schreef Damzkieee het volgende:
* Damzkieee is Trainer van de C4 bij NEO in Borne
Maker in de zin van ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:28 schreef WEST het volgende:
* WEST is de maker van het clubblad + huisfotograaf van Desz
Jep, was in eerste instantie niet mijn functie, maar het is toch veel te leuk om de training in de praktijk te zien uitkomen zeg maar. Ook het maken van de opstellingen enzo isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool. Ben je ook begeleider op zaterdag ?
Ik krijg alle Kopij aangeleverd ik zet alles in elkaar en verstuur het na de drukker. en als de drukker het gedrukt heeft zet ik het samen met de redactie in elkaar dat is pagina op pagina, niet en vouwen. de nieuwe omslag van de Desz-courier ontwerp ik.quote:
Jij bent ook zo iemand die nog net niet in de kantine slaapt? Daar lopen er hier ook wat van rond namelijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
Eigenlijk best ziek.... Roep iets, en ik doe het bij mijn club.
Zo zouden er meer moeten zijn.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
In de kantine niet nee....quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:21 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Jij bent ook zo iemand die nog net niet in de kantine slaapt? Daar lopen er hier ook wat van rond namelijk![]()
Ach, je moet toch wat met je vrije tijd! Er moet toch iemand 5 verschillende route's van ADO'20 naar Argon uit z'n hoofd weten?quote:
Same here.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:17 schreef Yeahinho het volgende:
Wat doe je voor FC Groningen ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:27 schreef clauwheee het volgende:
Is dit alleen voor je amateurclub? Of ook voor de betaald voetbalclubs?
Wat is de SV ?quote:Op vrijdag 1 september 2006 22:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik ben sindskort redacteur voor de SV bij de FC.
Pardonquote:Op vrijdag 1 september 2006 22:50 schreef Damzkieee het volgende:
Ik krijg er trouwens 50 euro per jaar voorTraining + wedstrijden leiden
Vrijwilligersavond hebben wij ook nog jaquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Bij ons hebben ze ieder jaar een vrijwilligersavond.
Dan gaan alle vrijwilligers wat leuks doen en wordt er afgesloten met een maaltijd/borrel/bedankavond in de kantine....de bar wordt dan verplicht gerund door enkele 1e elftalspelers
die gasten vinden dat ook best leuk en doen ze op die manier ook wat terug want veel vrijwilligers doen iets om, rond of voor het eerste (ook voor de jeugd natuurlijkquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:19 schreef Maja het volgende:
[..]
Vrijwilligersavond hebben wij ook nog jaGoed idee omdat de 1e elftal spelers achter de bar te zetten, ik zal dat eens opperen...
dat zijn ook vrijwilligers, dus die doen vaak aan de dag zelf meequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:20 schreef pfaf het volgende:
Bij ons staat het bestuur dan achter de bar.
Dat is geinig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Begeleider bij FC Den Bosch D1. Derde jaar nu.
Roderik Kieft, maar is gestopt meen ik .. Sjah, als je niet doorbreekt, ken je net zo goed wat anders gaan doenquote:Op zaterdag 2 september 2006 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja is wel leuk
Hoe heet hij dan?
Ja uiteraard, dat bedoel ik met BIER, uiteindelijk draait het om bier.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:12 schreef Bjoro het volgende:
Bij ons hebben ze ieder jaar een vrijwilligersavond.
Dat is bij ons al zo lang als ik me kan herinneren. Wordt zeer gewaardeerd door de vrijwilligers en de jongens zelf vinden het ook erg leuk, er zijn in ieder geval altijd meer aanmeldingen voor dan nodig.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:19 schreef Maja het volgende:
[..]
Vrijwilligersavond hebben wij ook nog jaGoed idee omdat de 1e elftal spelers achter de bar te zetten, ik zal dat eens opperen...
Nou, 50 x (wat kost een pilsje daar?) 1.50 is toch mooi 75 e bespaard.quote:Op zaterdag 2 september 2006 22:05 schreef Yeahinho het volgende:
Ik kreeg zojuist weer het jaarlijkse bonnenboekje (50 stuks) in m'n handen gedrukt. Verder krijg ik het hele seizoen niks, alleen een hoop gezeik aan m'n kop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |