abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41433096
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dan neem je maar vrij .
Krijg ik van jou een vrije dag
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_41433128
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:37 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Dan wil ik wel op het lijstje bij de gewone order, ik bestel denk ik toch niks van de kerstspulletjes en weet nu al precies wat ik graag kopen wil.
Ja dat heb ik ook... Ik heb een lijstje gemaakt in de vorige post van mij, maakt me verder niet zo veel uit of ik het doe of iemand anders.

Als ik een normale order plaats kan ik toch gewoon via internet dat doen? Of is het handiger om ze te bellen?
pi_41433166
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:29 schreef p-etr-a het volgende:
Ik wil de 'gewone' order wel organiseren. Geeft voor mij iets meer zekerheid m.b.t. het geld enzo, want ik moet het ook met m'n vader regelen. Als ik het hem overmaak is het geen probleem hoor maar hij wil ook niet in de zorgen zitten daarom natuurlijk. En alles uitzoeken/verzenden/wegbrengen vind ik geen probleem.

Plus dat ik dan m'n 10% korting kan gebruiken!! Natuurlijk ook voor iedereen die mee doet.

Oké lijstje van deelnemers:

p-etr-a
MevrouwKoRn
Als je de kortingsbon gaat gebruiken moet je wel bellen. Als je het nl via de site doet berekent die gewoon alles en kun je de bon niet invoeren. Gewoon alles doorgeven aan de telefoon en zeggen dat je een bon hebt die je wil gebruiken en op gaat sturen.
Go hard or go home
pi_41433184
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:55 schreef noekje het volgende:

[..]

Als je de kortingsbon gaat gebruiken moet je wel bellen. Als je het nl via de site doet berekent die gewoon alles en kun je de bon niet invoeren. Gewoon alles doorgeven aan de telefoon en zeggen dat je een bon hebt die je wil gebruiken en op gaat sturen.
Oké thanks! Dat vroeg ik me namelijk al af.

Wat kost dat trouwens, bellen naar hun nummer?
pi_41433220
Ik zou ook wel bij de normale order willen, weet namelijk niet of ik er de 13e wel ben, dus dan is dit handiger.

Ik ben vandaag trouwens verhuisd. Groningen. Mijn Lushplank is helaas niet meeverhuisd, dus nu zit alles zielig in een doos gepropt tot ik iets nieuws heb gevonden om het in op te bergen.
pi_41433378
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Oké thanks! Dat vroeg ik me namelijk al af.

Wat kost dat trouwens, bellen naar hun nummer?
Niet veel. Ik heb al behoorlijk vaak gebeld en was geloof ik nooit meer dan 2 of 3 euro kwijt terwijl ik wel eens een bestelling van 600 Pond heb doorgegeven. Dat duurde dus wel eventjes maar ik stond er altijd van te kijken hoe weinig ik daar eigenlijk aan kwijt was.
Wat je ook kunt doen is de bestelling mailen. Daar noem je dan ook in dat je een kortingsbon wilt gebruiken. Telefoonnummer van jezelf erbij en de tijd waarop je te bereiken bent en dan bellen ze je terug om je creditcardgegevens in te voeren.
Go hard or go home
pi_41433522
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 17:47 schreef Melusine het volgende:
Oooh ik dacht in de winkel!
Nou ja, als nanny werken heb ik ook gedaan, dus gewoon even krijsen "KOPPEN DICHT" en dan bellen!
Daar had ik nog ruzie over met de belastingdienst van de week toen mijn zoontje van alles uit ging halen toen ik net hun belde. Er viel niet met mij te bellen of ik terug wou bellen als ik geen kinderen had Ben toen ff uit mijn velletje gesprongen.dag later iemand anders aan de telefoon en klacht over die man gegeven

Bar

Over de bestelling ik zou het wel willen regelen, maar hier dus geen cc met zoveel tegoed In 2-en vind ik een goed idee! en ik wil dan eventueel wel mensen bellen om hun bestellingen op te nemen en die dan door te bellen aan de bestellers.
pi_41433535
Ik heb ook dat bruisbal in een oliebrandertje idee uitgeprobeerd om mijn nieuwe kamer al lekker lusherig te laten ruiken, en dat is goed gelukt. Alleen had ik er een met glitters genomen, en het bruiste nogal hard en toen ging er allemaal schuim overheen, en nu zitten er allemaal glittertjes op de buitenkant van dat ding.
pi_41433609
Mz, zie net dat ik de 13e moet werken... Weet al wel wat ik wil, dus ik ga denk ik ook maar met de "gewone" order mee
pi_41433774
Oké! Gaat al goed zo.
pi_41433820
Ik ga ook liever met de gewone order mee.. De kerstspulletjes bekijk ik later wel eens..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41433918
Ik heb nog kerstspul van vorig jaar over
Let's plant a tree
pi_41433924
Voor zover ik zie al 2 mensen uit Groningen die dus ook als ik bestel wel relaxt uitkomen qua verzending, want ik kan makkelijk naar Groningen komen brengen.
pi_41433936
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef Vava het volgende:
Ik heb nog kerstspul van vorig jaar over
Dus... Ook gewone order?
pi_41433957
Ik heb helemaal zin in de kerstspulletjes. Ik heb er nog wel tig plus een stapeltje Ruby's maar ik ben benieuwd. Er komen 22 kerstproducten.
Go hard or go home
pi_41434016
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:18 schreef p-etr-a het volgende:

[..]

Dus... Ook gewone order?
Hmm... ik weet het nog niet zeker, denk er nog even over
Let's plant a tree
pi_41434223
P-etr-a, ik woon niet in Groningen, maar zelfs als t met TPG wordt verstuurd scheelt het me nog gigantisch met het lijstje dat ik nu heb... Ik heb eens zitten rekenen, en ze maken echt idiote marges op die nieuwe zeepjes, zo'n 44 to 47% met de huidige wisselkoers. Dat ze de zeepjes over moeten laten komen uit GB snap ik, maar dit is toch wel erg absurd

[ Bericht 0% gewijzigd door MissBehave op 03-09-2006 08:47:17 ]
pi_41434415
quote:
Op zaterdag 2 september 2006 21:26 schreef MissBehave het volgende:
P-etr-a, ik woon niet in Groningen, maar zelfs als t met TPG wordt verstuurd scheelt het me nog gigantisch met het lijstje dat ik nu heb... Ik heb eens zitten rekenen, en ze maken echt idiote marges op die niewe zeepjes, zo'n 44 to 47% met de huidige wisselkoers. Dat ze de zeepjes over moeten laten komen uit GB snap ik, maar dit is toch wel erg absurd
Ja klopt inderdaad. Ik heb me ook al zitten verbazen. Als wij 't over laten komen uit GB, kost dat 12 pond. Nou ik neem aan dat Lush zelf wel iets grotere shippings van daaruit haalt dan wij dus het is belachelijk. Maar goed dan bestellen we toch lekker zelf in Engeland!

En trouwens ik kan natuurlijk niet alleen naar Groningen, maar goed dat zien we wel tegen de tijd dat we de order gaan plaatsen enzo.
pi_41434448
Gaat de gewone order dan ook op 13 september, of wordt het dan iets later?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41434631
Dat ligt er denk ik maar net aan wat de meeste deelnemers willen en kunnen.

Ik ben wel druk aan het posten hier zeg, niet normaal!
pi_41436008
Brengt de TPG ook op maandag pakjes?
Vandaag geen pakje helaas maar ben ook ongeduldig
Kan niet wachten tot het er is.
Ik heb woensdag avond besteld. Wanneer kan ik het pakje ong verwachten eigenlijk?
pi_41436467
Op maandag bezorgen ze wel Ardenlyn en denk dat je het maandag of dinsdag dan in huis hebt want Engeland stuurt elke dag dacht ik.
pi_41436693
let vooral niet op mijn bestellingen Ardenlyn... hier is er telkens wel iets mis met het afleveren...
maar wij wonen dan ook afgelegen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_41436771
Owww goodie goodie goodie!!!
Ik ben zelfs een beetje sipjes omdat het er vandaag niet is. Best erg maar ik wil zo graag alle spullen in het huis hebben.
Voel mij net een kleine kleuter

Oeh zeg dat nou niet Bar_en_Mar. Wel lullig voor je dat het steeds zo mis bij jouw gaat!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2006 22:38:15 ]
pi_41436865
Hey jongens, als er meer mensen mee willen doen aan de gewone order dan zie ik er toch maar van af. Ik kan namelijk ook in mijn eentje bestellen op 13/09 en het dan naar Engeland naar een vriendin laten sturen. Dan krijg ik ook nog eens gratis verzending omdat ik aan de Lotion Party heb meegedaan (als je binnen 60 dagen nog een keer bestelt is P&P within UK gratis).
Natuurlijk wil ik nog steeds de kerstprodukten doorgeven aan MissFrodo en wie er verder nog behoefte aan heeft, maar dan ga ik dus geen bestelling rechtstreeks naar Nederland laten sturen.

Natuurlijk màg je wel met mij meebestellen als je het niet erg vindt om lang op je bestelling te wachten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')