Ja, daar heb je eigenlijk wel een heel goed punt. De produkten zijn pas de 13e bekend, dus je weet op die dag pas hoe veel je uitgeeft, dus je kunt dan pas geld overmaken. Tja, een kwestie van vertrouwen dus.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:45 schreef p-etr-a het volgende:
Het enige probleem met alles op de 13e doorbellen is het geld. Als iemand dan pas een bestelling doorgeeft en het niet overmaakt, wat dan?
Ik wil ze best hier neerzetten, maar ze zullen ook op de site van het Engelse Lushforum staan voor als je echt nieuwsgierig bent die dag en al om acht uur 's ochtends zit te refreshen.quote:Op zaterdag 2 september 2006 13:50 schreef Sade het volgende:
Kan ieman dan trouwens die kerstproducten die 13de hier neerzetten zodat je kijken kan?
Ehm... jaquote:Op zaterdag 2 september 2006 14:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat Vava wel voor mij kan beslissen... Meestal vind ik wel lekker wat zij niet lekker vindt en
andersom.
Superbedankt! Die zet ik alvast onder ''favorieten''.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:48 schreef p-etr-a het volgende:
Hier MevrouwKorn:
Dat is ook een goed idee.quote:Op zaterdag 2 september 2006 18:52 schreef p-etr-a het volgende:
Ohw jammer dat die kortingsbon niet kan. Ik weet nog niet of ik überhaupt kerstspullen wil, misschien is het dan handig om een groep mensen te maken die alleen normale spullen bestelt en dat zij er dan wel 1 gebruiken?
Jingle Spells denk ikquote:Op zaterdag 2 september 2006 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben ook in bad geweest met een kerstbruisbal. Geen idee hoe 'ie heet, groot, paars en met allemaal sterretjes erin.
Wel lekker, maar niet heel spectaculair.
Dan neem je maar vrijquote:Op zaterdag 2 september 2006 18:17 schreef Vava het volgende:
[..]
Ehm... ja![]()
Alleen is de 13e op een woensdag en dan moet ik werken, 's morgens half 7 de deur uit en 's avonds om half 6 weer thuismet een heel klein beetje geluk kan ik even op een pc met internet op mijn werk maar dat weet ik dus niet zeker
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |