quote:
Op zaterdag 2 september 2006 11:22 schreef MissFrodo het volgende:Maarre..... Wie is er zo lief om mij te bellen/sms'sen op de 13?
Tenminste als de kerstspullen niet eerder bekend gemaakt worden en zo lijkt het nu te zijn.
Dat wil ik wel doen hoor.
Of bel mij die dag gewoon even, dan vertel ik je wat de Kerstprodukten zijn en dan kun je beslissen of je mee wil doen. (regelen we tzt wel even dan)
Ik heb besloten dat ik in ieder geval iets ga bestellen, dus ik doe zeker weten mee.
Maarre, ik zat eens te denken... als we echt met zo veel mensen gaan bestellen, kunnen we misschien zelfs wel in tweeen gesplitst gaan. Hangt ervan af voor welk bedrag iedereen wil meedoen natuurlijk, maar misschien kan iedereen daar een schatting van maken?
Als het in twee keer kan namelijk, dan valt de werklast op twee mensen ipv één - misschien handig dat er dan niet 1 iemand 18 dozen moet verzamelen enzo.
![]()
Ik dacht dat het dan misschien een idee zou zijn als er één persoon uit het zuiden/oosten het zou doen en één uit het westen? Dan kunnen we eventueel ook afspreken voor ophalen van de pakjes.