Was wel handig vandaag, heb gordijnen gewassen, gestofzuigd, bedden verschoond en voor oppas gespeeld. Had allemaal niet gelukt als het spannender was geweest op de streams.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds vaker alleen in de topics lees en reageer terwijl de streams niet eens aanstaan
Als je je morgen verveeld, mag je hier ook wel even langskomen hoorquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Was wel handig vandaag, heb gordijnen gewassen, gestofzuigd, bedden verschoond en voor oppas gespeeld. Had allemaal niet gelukt als het spannender was geweest op de streams.
ja dat heb ik ook. Ik denk dat ik het leukste misschien wel van BB vind dat ik weer gezellig op fok zit te ouwehoeren met ouwe bekenden (en onbekenden)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mij ontspant het wel, gewoon slap geouwehoer en verveling, maar ik geef wel toe dat dit geen dagen zo moet blijven
Alles is anders bij deze serie BB.....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef itsme het volgende:
[..]
meestal zijn die dalen juist aan het eind![]()
Helaas...morgen begint het werkende leven weer, na zeven weken....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je je morgen verveeld, mag je hier ook wel even langskomen hoor![]()
Sorry, je bent homo, daarom vind je de caps van Marcel en het bad ook zo fijn...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Biseksueel? Ik? Er bestaat bijna geen grotere hetero dan ik hoor....
de racist en zijn clan tegen de buitenlander en zijn clan jaquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal ze ook maar weer eens aanzwengelen, is het nog steeds de rascist tegen de buitenlander en hun clan?
De kampers tegen de normalen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal ze ook maar weer eens aanzwengelen, is het nog steeds de rascist tegen de buitenlander en hun clan?
ja al langquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Kinga het volgende:
hebben ze nou al gegeten?
Jep, shoarma geloof ikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Kinga het volgende:
hebben ze nou al gegeten?
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Sorry, je bent homo, daarom vind je de caps van Marcel en het bad ook zo fijn...
laat me raden....onderwijsquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:27 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Helaas...morgen begint het werkende leven weer, na zeven weken....
Nooit meer raden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |