have funquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef toxikon het volgende:
[..]
ik ga een online spelletje spelen, das veel leuker atm, cya laters wel en ga effe hard schreeuwen als er wat gebeurt dan stop ik met gamen.
Geef mij een flink aantal sudoku's en ik vermaak me ook best in dat huis.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Toch heeft het ook wel wat, hoor, zo naar een dammend stel te kijken in een van de buitenwereld afgesloten huis...![]()
Twee klontjes graagquote:
Alstuquote:
Ik snap mezelf niet meer dat ik er nog naar kijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Toch heeft het ook wel wat, hoor, zo naar een dammend stel te kijken in een van de buitenwereld afgesloten huis...![]()
Zonder dalen geen pieken...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap mezelf niet meer dat ik er nog naar kijk![]()
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds vaker alleen in de topics lees en reageer terwijl de streams niet eens aanstaanquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Mij ontspant het wel, gewoon slap geouwehoer en verveling, maar ik geef wel toe dat dit geen dagen zo moet blijvenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik heb veel vaker maar 1 stream aan en het geluid uit...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds vaker alleen in de topics lees en reageer terwijl de streams niet eens aanstaan
Biseksueel? Ik? Er bestaat bijna geen grotere hetero dan ik hoor....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij als bi-seksueel moet de sleutel kennen....
Vind het gewoon jammer dat maandag er alleen een springtouw opdracht was, en daarna niets meer gekomen isquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mij ontspant het wel, gewoon slap geouwehoer en verveling, maar ik geef wel toe dat dit geen dagen zo moet blijven
Jij betrapt je er vaker op, dat streams niet op staan, maar ondertussen weet je wel caps te maken van naakte dames op de streams.... Vertel me je geheim, dat je JUIST!!!!!!!! op dat moment aanwezig bent?!?!??!?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik betrap mezelf erop dat ik steeds vaker alleen in de topics lees en reageer terwijl de streams niet eens aanstaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |