It's my middlename.....quote:
Zou vreemd zijn aangezien ze vandaag moeten bestellenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef Kinga het volgende:
Misschien krijgen ze die opdracht morgen pas
Ik blijven hopen dat het stilte voor de storm is......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef pullup het volgende:
Best knap dat die topics toch nog vol komen. er gebeurt geen moer namelijk
dat mens moet blij zijn dat ze verdorie nog wat te roken krijgt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zeekoe wil alles ruilen voor een shaggie.... en shag roken was asociaal.....
Ik hoorde het Marcia vanavond zeggen, en ze had het regelboek in de hand....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:36 schreef Kinga het volgende:
Staat dat vast dan, dat ze op woensdag moeten bestellen? Neem aan dat ze nog wel genoeg eten hebben voor morgen toch..
Ja woensdag bestellen en donderdag krijgen toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:36 schreef Kinga het volgende:
Staat dat vast dan, dat ze op woensdag moeten bestellen? Neem aan dat ze nog wel genoeg eten hebben voor morgen toch..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja woensdag bestellen en donderdag krijgen toch?
Niet t/m dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Ze moesten eten bestellen tot donderdag
de versatel streams doen het in BBstreamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef itsme het volgende:
Vamiddag crashte mijn pc door die ene site met de 4 streams.
Klote, nu zit ik met BBstream waarvan er maar 2 draaien![]()
Optimist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit weer op het puntje van zijn stoel
Dit gaat een hele spannende avond worden, ik voel het!
* Tamaartje hoopt dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef BONG4002 het volgende:
* BONG4002 zit weer op het puntje van zijn stoel
Dit gaat een hele spannende avond worden, ik voel het!
volgens hun staat er in het ene boek op woensdag bestellen en in het andere boek staat op vrijdag bestellen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja woensdag bestellen en donderdag krijgen toch?
Ja, zoals ik het hoorde, moest het vóór 20:00u...vandaagquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Niet t/m dus
Neem aan dus vandaag bestellen dan?
waar ben je nou mee bezigquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
ff commentaar op de streams [COS}
Hilde spotte met de dood van haar moeder
Hilde zuipt om het leven en maakt amok
Hilde rookt de longen uit haar lijf
En als je Hilde dan een snelle dood met een vette hartaanval wenst
Een persoon die (NU WEER) haar vette lichaam.........
Laat maar Hilde is heilig.....
ahhh... dan moeten ze opschietenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, zoals ik het hoorde, moest het vóór 20:00u...vandaag
Was ook weer erg suggestief, want het was alleen Tijn volgens mij die dat zei.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:41 schreef Kinga het volgende:
Wel grappig in de uitzending net dat ze dat abortus verhaal van etienne niet geloven..
Er is niemand naar de DBK geroepen ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:42 schreef Kinga het volgende:
Als iemand een geheime opdracht heeft, zouden ze het toch wel op BB site zetten he?
Ik begin dat gefriemel nu toch wat vervelend worden...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:40 schreef scanman01 het volgende:
Vader en zoon liggen weer bij moeder en dochter
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300878.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300879.jpg]afbeelding][/URL]
Heb het allemaal wel meegekregen hoor...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:43 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien je even inlezen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |