It's my middlename.....quote:
Zou vreemd zijn aangezien ze vandaag moeten bestellenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:35 schreef Kinga het volgende:
Misschien krijgen ze die opdracht morgen pas
Ik blijven hopen dat het stilte voor de storm is......quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef pullup het volgende:
Best knap dat die topics toch nog vol komen. er gebeurt geen moer namelijk
dat mens moet blij zijn dat ze verdorie nog wat te roken krijgt.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zeekoe wil alles ruilen voor een shaggie.... en shag roken was asociaal.....
Ik hoorde het Marcia vanavond zeggen, en ze had het regelboek in de hand....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:36 schreef Kinga het volgende:
Staat dat vast dan, dat ze op woensdag moeten bestellen? Neem aan dat ze nog wel genoeg eten hebben voor morgen toch..
Ja woensdag bestellen en donderdag krijgen toch?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:36 schreef Kinga het volgende:
Staat dat vast dan, dat ze op woensdag moeten bestellen? Neem aan dat ze nog wel genoeg eten hebben voor morgen toch..
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:37 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja woensdag bestellen en donderdag krijgen toch?
Niet t/m dusquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
![]()
Ze moesten eten bestellen tot donderdag
de versatel streams doen het in BBstreamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:38 schreef itsme het volgende:
Vamiddag crashte mijn pc door die ene site met de 4 streams.
Klote, nu zit ik met BBstream waarvan er maar 2 draaien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |