Homo zeker?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:18 schreef Zuen het volgende:
kut shakira ik haat haar met haar kuthoofd en haar kutstem ze klinkt net als een man crackhoer
mooie bips hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ze heeft echt zo'n onwijs lekkere kont!!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Zuen het volgende:
Ik hoop dat ze voor haar hele leven haar stem kwijtraakten daarna sterft in een verlaten braziliaans steegje
Colombiaans bedoel jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Zuen het volgende:
Ik hoop dat ze voor haar hele leven haar stem kwijtraakten daarna sterft in een verlaten braziliaans steegje
Wat zou ze in brazilië moeten doen dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Zuen het volgende:
So truequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Die stem van die muts is echt te gruwelijk irritant voor woorden
Je bent gewoon jaloers dat zijn met d'r muts kan zingenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Die stem van die muts is echt te gruwelijk irritant voor woorden
Zij verdiend ongeveer in een week wat jij in een jaar verdiend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef Corelli het volgende:
Ja we weten het nou wel Shakira, je heupen liegen niet. Maar rot nou alstjeblieft op met dat kutnummer van je.
#care, dat maakt d'r stem niet minder irritant.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een onwijs lekkere kont
Shitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat zijn met d'r muts kan zingen![]()
Zeer jusit chriz.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ga bij haar bedelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zij verdiend ongeveer in een week wat jij in een jaar verdiend.![]()
Klopt. Ik bewerk even m'n post, want ik bedoelde het anders.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:41 schreef parselmouth het volgende:
[..]
#care, dat maakt d'r stem niet minder irritant.
ammehoela, ze is al veel langer actief op de arbeidsmarkt dan ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zij verdiend ongeveer in een week wat jij in een jaar verdiend.![]()
Ze heeft helemaal een lekker lichaamquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:33 schreef classpc het volgende:
[..]
So true
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:33 schreef classpc het volgende:
[..]
So true
Oh schatje zoals jij praat, maak jij een vrouw erg kwaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef Corelli het volgende:
Ja we weten het nou wel Shakira, je heupen liegen niet. Maar rot nou alstjeblieft op met dat kutnummer van je.
Waar moet ik dan naar zoeken bij Video Google?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:28 schreef Damzkieee het volgende:
Die van youtube of google video met die dikke gast is lachen
als ik klaar ben met die kont dan wil jij niks meer te maken hebben met die kontquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
Dat zie je toch niet op TV.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef 2609 het volgende:
ik vind het wel een leuk liedje en shakira is echt lekker alleen beetje klein
Maakt toch niks uit?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:53 schreef 2609 het volgende:
ik vind het wel een leuk liedje en shakira is echt lekker alleen beetje klein
Dat was Shakira niet, Britney randt een mannetje aan in het vliegtuig. En die foto is overduidelijk fakequote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op TV.
Die clip waarin ze als stewardess dat mannetje aanrand in de vliegtuig-wc!![]()
[afbeelding]
http://uncyclopedia.org/wiki/Shakiraquote:Shakira sang about YOU, mountains and small breasts :
"Lucky that my breasts are small and humble, so YOU don't confuse them with mountains."
Ok. Ik moet me ook helemaal niet met hedendaagsche popmuziek bemoeien!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat was Shakira niet, Britney randt een mannetje aan in het vliegtuig. En die foto is overduidelijk fake
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:56 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat zie je toch niet op TV.
Die clip waarin ze als stewardess dat mannetje aanrand in de vliegtuig-wc!![]()
[afbeelding]
Overigens heeft ze wel weer een ontzettende hekel aan Joden. Maarja, er is geen koe zo bont...
Mijn droom! Wat doe je?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:03 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat was Shakira niet, Britney randt een mannetje aan in het vliegtuig. En die foto is overduidelijk fake
Maar die van mij welquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef Corelli het volgende:
Ja we weten het nou wel Shakira, je heupen liegen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |