Homo zeker?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:18 schreef Zuen het volgende:
kut shakira ik haat haar met haar kuthoofd en haar kutstem ze klinkt net als een man crackhoer
mooie bips hequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ze heeft echt zo'n onwijs lekkere kont!!!
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Zuen het volgende:
Ik hoop dat ze voor haar hele leven haar stem kwijtraakten daarna sterft in een verlaten braziliaans steegje
Colombiaans bedoel jequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Zuen het volgende:
Ik hoop dat ze voor haar hele leven haar stem kwijtraakten daarna sterft in een verlaten braziliaans steegje
Wat zou ze in brazilië moeten doen dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:21 schreef Zuen het volgende:
So truequote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Die stem van die muts is echt te gruwelijk irritant voor woorden
Je bent gewoon jaloers dat zijn met d'r muts kan zingenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:24 schreef parselmouth het volgende:
Die stem van die muts is echt te gruwelijk irritant voor woorden
Zij verdiend ongeveer in een week wat jij in een jaar verdiend.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:17 schreef Corelli het volgende:
Ja we weten het nou wel Shakira, je heupen liegen niet. Maar rot nou alstjeblieft op met dat kutnummer van je.
#care, dat maakt d'r stem niet minder irritant.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:33 schreef classpc het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een onwijs lekkere kont
Shitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:34 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat zijn met d'r muts kan zingen![]()
Zeer jusit chriz.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ze heeft echt zo'n onwijs lekkere kont!!!
Ga bij haar bedelenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zij verdiend ongeveer in een week wat jij in een jaar verdiend.![]()
Klopt. Ik bewerk even m'n post, want ik bedoelde het anders.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:41 schreef parselmouth het volgende:
[..]
#care, dat maakt d'r stem niet minder irritant.
ammehoela, ze is al veel langer actief op de arbeidsmarkt dan ik.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:39 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zij verdiend ongeveer in een week wat jij in een jaar verdiend.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |