Zo ken ik er nog wel een paar, er zijn 8 geplaatste spelers waar ze ook tegen had kunnen spelen en haar tegenstander had ook gewoon een lagere rating dan zijzelf. Dit kun je geen kutloting noemen.quote:Op maandag 8 januari 2007 16:38 schreef Norrage het volgende:
valt nog mee...maar ze was wel geblesseerd
Kutloting dus weer kennelijkNiet tegen een geplaatste maar wel tegen een zo goed mogelijk niet geplaatste
Ik zie haar nog wel een Clijsters-type worden die van nature ook niet de slankste is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:11 schreef LoveProfusion het volgende:
Mensen weten nu hoe ze haar moeten bespelen..gewoon de hoeken opzoeken, dan een dropshotje, servieces naar buiten en dan naar de andere hoek slaan. Ze is op een uitzondering na de langzaamste speelster in de top 100. Dan kun je nog zulke goede groundstrokes hebben....En ze verliest ook gewoon van een kwalificatiespeelster..hoe genant..in 2 sets.
Krajicek moet niet de moed opgeven. Gewoon op een dieet en vooral concentreren op conditie en snelheid en wendbaarheid, ze is soms nog te houterig. Met die groundstrokes en service zit het wel goed..maar ze zal wel zakken op de ranglijst de komende maanden.
Clijsters is niet slank, maar wel atletisch en snel, dus dan maakt het minder uit.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik zie haar nog wel een Clijsters-type worden die van nature ook niet de slankste is.
In de krant stond inderdaad ook dat ze wel erg aan het afknappen was op het Nederlandse tennis en dat het zo eenzaam is voor haar en zo...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef BVO het volgende:
Volgens haar vader zal za wellicht van nationaliteit gaan veranderen.
Als het aan hem ligt zal ze nooit meer voor Nederland uitkomen en de Fed Cup in april is vrijwel zeker van de baan.
Dan niet toch? Zulke mensen kunnen beter oprotten..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:29 schreef BVO het volgende:
Volgens haar vader zal za wellicht van nationaliteit gaan veranderen.
Als het aan hem ligt zal ze nooit meer voor Nederland uitkomen en de Fed Cup in april is vrijwel zeker van de baan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |