Nee, naar psv gaan ook nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef Houniet het volgende:
dat zal die nooit doen
Ik hoop op een soort zelfde als die van Van Gaalquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:41 schreef Gelderland het volgende:
erg jammer datie nu in het shirt van pisv speeltben benieuwd wat voor onthaal hij in de ArenA krijgt
denk wat ludieke negatieve spandoeken
Die gozer weet ook wel wat hij aan Ajax te danken heeft en andersom, die gaat echt niet provocerend doen tov het Ajax publiekquote:
Zucht.... volgens mij wil jij gewoon dat hij dat doet of niet?quote:
Omdat ie dat twee maanden geleden zelf verklaart heeft...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef PLAE@ het volgende:
waarom zou hij nooit naar psv gaan?
die gozer heeft bijna geen opties.
de Jong mag z'n veters nog niet eens strikkenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:43 schreef -Wolf- het volgende:
nou, we zetten Patje maar in het rijtje bij De Jong, hoewel Patje meer krediet had.
waar dan?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Omdat ie dat twee maanden geleden zelf verklaart heeft...
Heb ik net ook al gequote, maar speciaal voor jou nog een keerquote:
quote:Foortse: Kluivert niet terug naar Ajax 21 juni 2006
Patrick Kluivert zal niet terugkeren bij Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Paul Foortse laten weten aan Sky Sports. In een eerder stadium werd de naam van Kluivert, die een vrij anoniem seizoen achter de rug heeft bij Valencia, met Ajax in verband gebracht. De topscorer aller tijden van Oranje doorliep in Amsterdam de jeugdopleiding en speelde tussen 1994 en 1997 in het eerste elftal van Ajax. In mei 1995 maakte hij de winnende treffer in de Champions League-finale tegen AC Milan.
Valencia-spits Patrick Kluivert Om die reden wordt Kluivert door supporters van Ajax nog altijd op handen gedragen. De afgelopen jaren is de carrière van de 29-jarige spits echter steeds meer in het slop geraakt. Toch voelt Kluivert er weinig voor om zijn loopbaan bij Ajax nieuw leven in te blazen. "Patrick heeft een contract met Valencia en hij is daar gelukkig", aldus Foortse tegenover Sky Sports. "De link met Ajax komt altijd weer naar boven omdat hij ex-Ajacied is en Patrick eerder eens gezegd heeft dat hij alleen voor Ajax zou willen spelen als hij terugkomt naar Nederland."
Volgens de belangenbehartiger van de spits is er van een comeback absoluut geen sprake. Foortse: "Patrick gaat in juli terug naar Valencia voor de voorbereiding op het seizoen en ik heb geen contact gehad met Valencia of Ajax. Wat er ook gebeurt, ik denk dat hij voorlopig niet terugkeert."
Overigens suggereert Elf dat Edgar Davids mogelijk wél zijn comeback maakt bij Ajax, maar dan pas over een jaar. De website van het blad maakt dat op uit het feit dat zijn beoogde vervanger Roger Garcia slechts voor één seizoen heeft getekend in De Arena.
Hij heeft gisteren nog gezegd dat ie diverse aanbiedingen had liggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe jullie (sommigen) nu over Kluivert praten, wat moet hij anders, bij 3 hoog achter gaan voetballen? Kom op zeg.
Waar zei Kluivert dat nou?!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Heb ik net ook al gequote, maar speciaal voor jou nog een keer
[..]
Juist.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:21 schreef PLAE@ het volgende:
boeie, gedane zaken nemen geen keer. Je geeft die kerel gewoon een applaus als ie komt. Ga je fluiten mag je wat mij betreft een klap op je kop krijgen![]()
Net of hij alleen naar PSV zou kunnen gaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:46 schreef VoreG het volgende:
Ongelooflijk hoe jullie (sommigen) nu over Kluivert praten, wat moet hij anders, bij 3 hoog achter gaan voetballen? Kom op zeg.
Het gaat niet om het geld, anders was hij wel lekker in Valencia blijven hangen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren nog gezegd dat ie diverse aanbiedingen had liggen
Jullie doen net alsof die jongen anders geen geld heeft om te eten ofzo.
Ze zijn geen aartsrivaal van ons, wij wel van hun. En het is een directe concurrent en dat shirt staat hem gewoon nietquote:Op woensdag 30 augustus 2006 23:49 schreef PLAE@ het volgende:
Sinds wanneer is psv ook een aartsrivaal van ons. Het is niet dat ie naar Feyenoord gaat ofzo.
Ik hoop gewoon dat hij daar een leuke pot voetbal kan laten zien en dat aan het eind van het seizoen PSV onder Ajax staat.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:04 schreef F1Bas het volgende:
Dat er mensen zijn die het hem gunnen, oke. Maar dat er mensen zijn die hopen dat hij weer gaat 'schitteren'(en dus PSV naar een hoger niveau brengt) vind ik wel vreemd.
Blijft prachtigquote:Op donderdag 31 augustus 2006 00:21 schreef Erwtensoep het volgende:
nog even genieten jongens
http://www.youtube.com/watch?v=vhgFLcUkhe8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |