Nee ik ken het verschil, heb nl. wel al eens een echte stalkert gehadquote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:30 schreef Miyanou het volgende:
volgens mij vertoont hij een stalkpatroon, ik zou hem maar eens heel goed duidelijk maken dat hij hiermee moet stoppen omdat je anders naar de politie gaat
Mijn collega (1 van de vier) heeft idd al eens gezegd op mijn verzoek dat ik er niet was. Ze heeft zelf een rare ex, dus ze snapte me wel.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:59 schreef HighLander het volgende:
Anders laat je je collega wel opnemen, en die het verhaal doen.
Desnoods iets over geen lijn voor privegesprekken, overlast veroorzaken of whatever... Maar direct zeggen dat je er geen behoefte aan hebt kan ook, al krijg je dan " dat wil ik van haar zelf horen"
Werkt alleen bij goede en bevriende collega's trouwens.
"Dit is de voicemail van Syrena. Als je J. bent, bel me a.u.b. niet meer. Het zal nooit meer iets worden tussen ons en vrienden zie ik de toegevoegde waarde niet van. Ben je T.: Oooohh schatje wat ben ik blij dat we gaan samenwonen!!"quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:09 schreef Bob-B het volgende:
Neem een boodschap op, op zo'n hendig voice recordertje en alsie opneemt speel je het zo af en hang je meteen op!
Ik zou nog even aan de formulering werken als ik jou was.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:12 schreef Syrena het volgende:
"Dit is de voicemail van Syrena. Als je J. bent, bel me a.u.b. niet meer. Het zal nooit meer iets worden tussen ons en vrienden zie ik de toegevoegde waarde niet van. Ben je T.: Oooohh schatje wat ben ik blij dat we gaan samenwonen!!"
![]()
Mja, vanaaf maar ff oefenenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:15 schreef HighLander het volgende:
[..]
Ik zou nog even aan de formulering werken als ik jou was.
En er wel intrappenquote:Elke keer als ik kortaf was aan de telefoon kwam de zielige puppy-stem
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:34 schreef Salsagirl het volgende:
Laat je vriend bellen?
En hem duidelijk vertellen dat hij er mee moet op houden en snel ook..
Nou dan maar kort en stondig zeggen...dat hij je met rust moet laten..quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:43 schreef Syrena het volgende:
[..]dat bood vriendje idd al aan ja.
Maar dan denkt ie vast dat ik gedwongen ben het contact te verbreken![]()
Ik moet het zelf doen. En zo snel mogelijkMezelf wapenen tegen de puppystem!
Misschien belde ie wel om zijn huwelijk aan te kondigen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |