quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:27 schreef gateway het volgende:
pak een spuitbus en spuit er wat op
kun je de toetsen er niet afhalen?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zover was ik ook wel, maar ik wil het niet alleen bij de buitenkant houden.
De binnenkant ook graag (als ie opengeklapt is lmd.)
Maar ik kan me voorstellen dat de hardware het niet echt fijn vindt om bespoten te worden met verf.
Tenminste, ik neem aan dat er wel wat door de toetsen heenglipt.
Toetsen is nog wel te doen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:32 schreef gateway het volgende:
[..]
kun je de toetsen er niet afhalen?
Dan denk ik dat ik 'm beter helemaal uit elkaar kan halen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:57 schreef FredvZ het volgende:
Je moet hem sowieso goed afplakken en dan hopen dat er niks naar binnen glipt.
Volgens mij is dat idd zo, maar ik weet het ook niet zeker.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:59 schreef X-es het volgende:
hehe ja idd los halen en dán pas spuiten lijkt me wat handiger
Mij lijkt het ook wel leuk om m'n laptop een wat leuker uiterlijk te geven
En is het niet zo dat de achterkant van het lcd scherm licht geeft ?
dus mischien een figuurtje eruit dremelen??
Lijkt me een leuk tijdverdrijf tijdens deze regenachtige dagen.
Stuk plastic er precies inmakenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:19 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volgens mij is dat idd zo, maar ik weet het ook niet zeker.
Dat was volgens mij wel het principe bij die apple laptops.
Als je een gat in de achterkant van je laptop zaagt, moet je denk ik wel een plaatsvervangend iets doen, anders zit daar gewoon een gat
Lijkt me ook niet echt relaxed.
verder lijkt het me ook wel een prima tijdverdrijf met dit weer
allicht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:22 schreef ThijsThijs het volgende:
[..]
Stuk plastic er precies inmaken?
Heb je er nog garantie op?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 18:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik 'm beter helemaal uit elkaar kan halen...
Volgens mij zit hier een dikke plastic laag overheen (niet na te maken)quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
allicht.
Ik ga dalijk eens even opzoeken hoe ze dat gedaan hebben met die apples.
Daar moet toch ook een dergelijk iets voor zijn.
Eind resultaat:quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:34 schreef eer-ik het volgende:
hier:
gevonden hoe het eruit ziet zo:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is dus wel te doen enzo, effe pampiertje erachter, en dan wat plexiglas erin ofzo
Wel hip
hier meer: http://www.leisurely.com/photos/ibookmod/
Eeej man! Maak een tutorial. net zoals die ene gast met de iBook.. want dit was ik al heel erg lang van plan, maar nooit de balle gehad om het te doen, dus fotows!!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 21:16 schreef eer-ik het volgende:
zziet er goed uit toch?
net trouwens mijn laptop uit elkaar getrokken, maar ik krijg het scherm niet los van de laptop zelf. vrij arelaxed. Dat wordt dan effe afplakken
Als ik het daadwerkelijk ga uitvoeren ga ik er sowieso foto's van makenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Eeej man! Maak een tutorial. net zoals die ene gast met de iBook.. want dit was ik al heel erg lang van plan, maar nooit de balle gehad om het te doen, dus fotows!!![]()
![]()
Cool man,,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als ik het daadwerkelijk ga uitvoeren ga ik er sowieso foto's van maken
IK ben ook maar een nitwit wat computers betreft, dus voor mij is het ook aardig wat gekloot
Anyway, ik ga eerst effe een ontwerpje maken van hoe het eruit moet komen te zien, en dan ga ik eraan klussen
Mocht het dus allemaal geregeld worden, dan zie je de foto's vanzelf![]()
Ik weet het nog niet,quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:41 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Cool man,,Ben jij mij voor
.. Welke kleur had je in gedachten? Ik heb hier een Goud Hoogglans spuitbus staan, ik heb mn telefoon al gespoten
, enhad ook mijn laptop in gedachten, maar wou niet zo wanhopig zijn omdat ik maar 1 kleur nu in de schuur heb staan
![]()
![]()
whauahuaa
Spreekt allemaal voor zich inderdaad.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 20:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb je er nog garantie op?
Dan niet uit elkaar halen, anders ben je die gegarandeerd kwijt...
Daarbij moet je heel goed opletten waar wat zat aangezien het heel anders in elkaar zit dan een pc, maar dat spreekt voor zich mag ik hopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |