Wat ik bedoel te zeggen is: vraag een willekeurig iemand of die the Verve kent en je krijgt als antwoord 'Wie? 'quote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Is dat zo dan? Het is een reeds lang gevestigde band. Ik draaide het 11 jaar geleden al.
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:06 schreef methodmich het volgende:
Dan zeg je: "Van die clip met die lange, bleke knul in een leren jasje die iedereen ondersteboven loopt."
Welneequote:
Ik was net van plan het te posten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:29 schreef Baba-O-Riley het volgende:
En ze zijn weer bij elkaarNa de zomer komt een nieuwe plaat uit en gaan ze weer op toernee. Geweldig
![]()
Oh ja, tranen met tuiten heb ik gehuild om dat nummer, geweldigquote:Op zondag 25 februari 2007 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verve-liedje is 'saddest song ever'
The Drugs Don't Work' van Britse band The Verve is het zieligste nummer dat ooit is geschreven. Wetenschappelijk onderzoek heeft dat uitgewezen. Volgens dr. Harry Witchell, verantwoordelijk voor het onderzoek, maakt de hit uit 1997 meer mensen aan het huilen dan ieder ander nummer.
Is op zich niet erg. Hoewel ik denk dat het wel meevalt door het succes van Bitter Sweet Symphonie...quote:Op zondag 25 februari 2007 19:34 schreef flyguy het volgende:
The Verve is briljant! schandalig dat zo weinig mensen het kennen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |